Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

"Πώς να (ΜΗΝ) κάνετε ντεκουπάζ" ή αλλιώς "Ευθυμήσαμε και σήμερα"

Ο Αύγουστος τελειώνει μαζί και οι διακοπές. Ο Σεπτέμβρης πλησιάζει μαζί και οι υποχρεώσεις. Κοινώς : Όσο χαλαρώσαμε χαλαρώσαμε ! Όσο πλατσουρίσαμε πλατσουρίσαμε και Όσο βολτάραμε βολτάραμε ! 
Η εν λόγω ανάρτηση είναι για γερά νεύρα, για δύο κυρίως λόγους : 1) Γιατί θα αρχίσω τη γκρίνια και 2) Γιατί, συγχρόνως, αναφέρεται - με οπτικό αποδεικτικό υλικό (Ιδέ κατωτέρω φωτό) - στην προφανή έφεση μου στο decoupage ! Εντάξει, παίζει και μια τρίτη εκδοχή : όσοι διαθέτουν  καλοσύνη και αίσθηση του χιούμορ θα παρηγορήσουν τον συνάνθρωπο και παράλληλα θα γυμνάσουν τους κοιλιακούς μύες τους γελώντας με τις επιδόσεις της γράφουσας στην πολύπαθη (στα χέρια της) τεχνική της decoupage. Λοιπόν :



Θέμα 1ο : Δε λέω, το περίμενα το φθινόπωρο, αλλά κάπως αρχίζει να μου κάθεται βαρύ. Νέο (εν μέρει) επαγγελματικό ξεκίνημα σε συνθήκες αντίξοες και απρόβλεπτες. Όγκος δουλειάς που πρέπει άμεσα να διεκπεραιωθεί, γιατί θα μας πάρουν με τις πέτρες ! Επαγγελματικές και Φιλικές σχέσεις που υφίστανται τριγμούς. Και αυτοί οι τριγμοί στις φιλικές σχέσεις, Θεέ μου, πόσο ενεργοβόροι είναι ! Νιώθω πως χάνονται οι σταθερές μου και ότι πρέπει να καταβάλω διπλή προσπάθεια, για να έχω διαύγεια για τον χειμώνα που έρχεται ! Ώχουυυ, πάλι θα τρέχω για ψυχανάλυση ;;; Κάλλιο να το ρίξω, λέω, στο decoupage !!! Και μετά ταύτα :
Θέμα 2ο :  Ο Όμηρος θα το έλεγε "η Οδύσσεια ενός δίσκου ή αλλιώς "Οδίσκια" !!!  Το τί πέρασε ο δύσμοιρος ο δίσκος στα - διψασμένα για δημιουργία - χέρια μου ! Κρατηθείτε γερά  :
Πρώτα τον έβαψα με λευκό πλαστικό χρώμα (τί αστάρια, γυαλόχαρτα και ιστορίες, αμέσως στο ψητό !!!) Μετά κόλλησα τα μοτίβα (ωραιότατα μοτίβα από κόλλα περιτυλίγματος). Φυσικά, επειδή είμαι ... γάτα (τρομάρα μου), χρησιμοποίησα ατλακόλ κρυσταλιζέ και όχι κόλλα decoupage, διότι μου έχουν πει ότι είναι το ίδιο (άραγε είναι ;;;). Πέρασα μάλιστα τα μοτίβα κι από πάνω με ατλακόλ, για να τα στεγανοποιήσω. "Τί ωραίο είναι αυτό" με ρωτάει ο σύζυγος ! "Σ΄αρέσει, αγάπη μου ;;; Δεν έχει τελειώσει ακόμα !", απαντώ εγώ με κρυφή υπερηφάνια !!!
 Μετά τί ακολουθεί ; Μα η περίφημη "ενσωμάτωση" του μοτίβου πάνω στο αντικείμενό μας, βεβαίως ! Ε, εκεί το θύμα άρχισε να βογκά !!! Ξεκίνησα με κάτι μελάνια Tim Holz και σταμπαδόρους για φωτοσκίαση. Δεν μου άρεσε η αχνή απόχρωση ! Περνάω από πάνω πατίνα antique gold (ΕΛΕΟΣ) για φωτοσκίαση. Δεν μου άρεσε η έντονη απόχρωση ! Πιάνω να σβήσω την πατίνα με ακρυλικό χρώμα σε ώχρα ! Ε, ας πούμε ότι βλεπότανε. Μετά για να φαίνεται πιο φυσικό το σχέδιο είπα (ΜΑ ΓΙΑΤΙ ;;;) να κάνω λίγη ... επιζωγραφική στα άνθη ! "Μανούλα μουυυυυ", φώναζε ο δίσκος, "Μαμάαα μουυυυυ", φώναζαν τα άνθη !!! Τίποτα εγώ, συνέχιζα με ορμή το καταστροφικό, εεεε το δημιουργικό, ήθελα να πω, έργο μου ! Και αφού φυσικά τα έκανα όλα $#%$^$#$#***, δεν είχα άλλη επιλογή από το να ξεκάνω το γενόμενο με ...ασετόοοον !!! Και όπως ήταν φυσικό, πάααλι $#^%$****.  Φουρκισμένη και πονεμένη (γιατί ήμουν όρθια για ατελείωτες ώρες, προκειμένου να δημιουργήσω), περιλαμβάνω την ώχρα, το λευκό και το σταμπαδόρο και ρίχνομαι στον αγώνα της επιβίωσης ! Πάρε κι αυτό, πάρε κι εκείνο και ...ντώσε μας (δηλ. παράτα μας) επιτέλους !!! 



 Νομίζω πως κάπου εκεί, το πνεύμα του decoupage σήκωσε τα χέρια ψηλά και ο δίσκος παρέδωσε πνεύμα ! Εγώ με τη σειρά μου παρέδωσα το δίσκο στη μανούλα κι εκείνη όλο αγάπη αναφώνησε : "Μα, τί ωραίο που είναι !!!" Ξέρετε, βεβαίως, τί λένε για την κουκουβάγια και τα παιδιά της. Ε, το ίδιο ισχύει και για τα καλλιτεχνήματα των παιδιών της !!!
 Γειτόνισσες, συμπαθάτε με που σας βίασα τους οφθαλμούς με τη φλυαρία και την καλλιτεχνική (α)δεξιοτεχνία μου, αλλά να ξέρετε ότι με γλιτώσατε από μια επίσκεψη στον ψυχαναλυτή μου ! Ουφφφφφφ !!!   

              

69 σχόλια:

  1. ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ , ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΩΡΑΙΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!!!
    ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΞΑΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΔΡΙΜΥΤΕΡΗ!!!!!!!
    ΕΠΙΣΗΣ , ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ΜΕΤΑ ΔΙΑΤΑΞΗ, ΠΡΟΣΘΗΚΗ GADGET, ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!!!
    ΒΑΛΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΜΕ!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ, ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ , ΠΑΝΤΩΣ, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά το δεύτερο στεφάνι έχεις ξεφύύύύγγγγ Ρένα!!!χαχαχα συμφωνώ κι επαυξάνω θα περάσουμε Καλό Χειμώνα! Οχι καλέ Φωτεινή, μη το πάρεις προσωπικά,θα σε περιλάβω κατωτέρω.
      Ανέλαβε η Ρένα τα διαδικαστικά, απ τ αυτί και στο δάσκαλο, οπότε εγω θ αναλάβω τον ρόλο της παρηγορήτρας!!!αχ, θα τ αντέξω κι αυτό,τόπαιζα καλά κάποτε σ άλλες βέβαια καταστάσεις,εδώ θάναι πιο εύκολο...ελπίζω

      Διαγραφή
    2. Ρενάκι μου, δεν θέλω να σε σοκάρω, αλλά ... έχω κάνει σεμινάριο για decoupage ! Μπουάχαχαχαχα !!! Αλλά βρε παιδί μου, έτσι μας την δείξανε την ενσωμάτωση. Αλήθεια !!! Εννοώ, με τέτοιες "πατικωτές" (δικός μου ο ορισμός) πινελιές σε όλο σχεδόν το αντικείμενο γύρω από το μοτίβο. Η δασκάλα μας ήταν γλυκύτατη και περάσαμε πολύ ωραία, αλλά η τεχνική ήταν διαφορετική από αυτά τα κομψοτεχνήματα που φτιάχνετε εσείς ! Φυσικά, η δασκάλα τα έκανε έτσι κι αλλιώς καλύτερα από εμένα, για να μην την αδικώ ! Προσπάθησα το άμοιρο να σας μοιάσω λιγουλάκι, αλλά μου βγήκε το εγχείρημα σαν φερμένο από το πυρ το εξώτερο. Πάντως, το gadgetάκι το πέτυχα, ε, ε ;;; Υπάρχει ελπίς ...

      Διαγραφή
    3. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΟΥ, ΜΗ ΜΑΣΑΣ!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ο δίσκος σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να σου κάνει μήνυση!Έγινε πολύ ωραίος πάντως!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελάκι, έβαλα λυτούς και δεμένους για να τον συγκρατήσω. Και, κυρίως, τον απείλησα ότι θα πιάσω στα χέρια μου και τους συγγενείς του !!!!!!

      Διαγραφή
  3. Και τώρα στο θλιβερό καθήκον.
    Σώπα-σώπα, μη κλαίς,αφού στη μανούλα άρεσε (έχει γούστο δε το συζητώ!)αλλά κι ε΄συ γλύτωσες τον ψυχίατρο, λίγο είναι; ξέρεις παίρνουν ένα σκασμό λεφτά να σε ρίξουν στα σκληρά κι άντε να ξεμπλέξεις. Ενω τώρααα; θα ρίξεις εσύ εμάς και εσύ θ απολαμβάνεις επιτυχία!!!χαχαχαχα
    Τελικά χαίρομαι που απέδειξες οτι παρακολουθώντας τη Μισιρλού (συ είπας) δεν έμαθες τίποτα) γιατί αν παρακολουθούσες εμένα και δε μάθαινες,ξέρεις θα τα σκιζα τα πτυχία (όχι του blogger).
    Εκανες πάάάρα πολλά και δύσκολα για αρχάρια, για να μην σ αδικήσω κατάφωρα. Η πατίνα είναι ατιμο πράμα κι αμα μπει δε βγαίνει(να το ξέρεις γενικά αυτό) ούτε το ασετόν λύνει το πρόβλημα. Βέβαια κι η γράφουσα έχει κάνει τις πλείστες όσες αλχημείες,ούτε τα κάνει όλα άψογα,απλά είμαι λιγότερο τολμηρή απο σένα.
    Σ ένδειξη καλής θελήσεως το Σεπτέμβριο που θα επισκεφθώ Πάτρα, μπορώ να σου χαρίσω χαρτοπετσέτες ν αρχίσεις πιο μαλακά,γιατί το χαρτί θέλει και βρέξιμο πριν,είναι πιο δύσκολο μοτίβο για ντεκουπαζ.
    Αυτά γι αρχή,κι ό,τι θέλεις τα λέμε. Η πρόταση ισχύει ειλικρινώς
    Φιλάκια γατί, πάντως αίζεις νάσαι στην τρελλοπαρέα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. " ... θα ρίξεις εσύ εμάς (ενν. στα σκληρά !!!) και εσύ θ απολαμβάνεις επιτυχία!!!" Χαρουλίτα μου, αυτό το φοβάμαι κι εγώ !!! Δε λέω, θα το απολαύσω (χιχιχιχι), αλλά βρε αδερφέ, τί ψυχή θα παραδώσω ;;; Αν και ο ψυχίατρος μου στους τρεις νέους πελάτες που του πηγαίνω μου (καταλάβαμε όλοι, πιστεύω, τί εννοώ) μου κάνει μια συνεδρία δωρεάν !!! 'Οχι όχι, μη με κολάζεις !!! Είμαι καλλιτέχνης και έχω ευγενή αισθήματα !
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ :
      "Να μου χαρίσεις τη Χαρά,
      να σε γνωρίσω από κοντά
      κι ας είναι αλάργα τα χαρτιά
      τα πλέον ντεκουπαριστά"
      Άμα σου λέω είσαι η Μούσα μου !!!
      Πέρα από τα αστεία, θα είναι υπέροχο να σε γνωρίσω από κοντά !!! Μπορώ να σε φιλοξενήσω, αν θες (συγγνώμη για το θάρρος, αλλά θεωρώ ότι δεν θα με παρεξηγήσεις) και εννοείται ότι είμαι στη διάθεση σου για ο,τιδήποτε χρειαστείς από την πόλη μας !!!
      Φιλιά Πολλά και όπως είπαμε ΧΧΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΠΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑ;;;;;;;;;
      ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΕΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΒΑΛΕ ΜΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΕΝΝΟΩ!!!

      Διαγραφή
    3. ΧΑΡΑ, ΑΠΟ ΜΑΣ ΗΡΘΕ Η ΚΥΡΙΑ;
      ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ!!!!!!!!
      ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!!!!!
      ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ, Η ΖΗΛΕΙΑ ΦΤΑΙΕΙ!!!!
      ΜΕ ΣΤΡΑΒΩΣΕ!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Αυτή η ζήλεια θα σας φάει! Μη δείτε άνθρωπο να προκόβει...
      Ρένα μου θα σε γελάσω αν η κότα έκανε τ αυγό ή το αυγό την κότα,στο ερώτημα αν βγήκε απο μας,όπως βλέπεις όλα πιθανά είναι.Μας παίζει μια χαρά!
      ΑΝτε φόρα τα κόκκινα γυαλάκια σου τώρα να σκουπίσω κι εγω απο τα πορτοκαλιά μου τα σημάδια του γέλιου και να τα πω και στην ίδια.

      Διαγραφή
    5. Ποιητή εκ του προχείρου , η σειρά σου! ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ν ασχοληθείς με την περσόνα μου αν και σε περιμένει κι ο Θανάσης στο σπίτι.Εμμετρη πρόσκληση γνωριμίας ούτε στο Χρυσό κουφέτο δεν θα μου έκαναν!
      Την Πάτρα καλό μου την έχω για ψωμοτύρι (φέτος ειδικά...) το μόνο γιατρό που δεν έχω επισκεφθεί μουρλόγιατρο, αλλά ποτέ δεν είναι αργά, όλους τους άλλους...ρώτα να σου πω...
      Ευχαριστώ ειλικρινά για την προθυμία σου να με φιλοξενήσεις,αλλά ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ, έτσι για να με δεις απο κοντά και να γράψεις Εθνικό Υμνο να σκάνε οι Βόρειες(ονόματα δε λέμε).
      Το πρώτο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου ανάμενε ειδοποίηση,θα τα πούμε και ιδιωτικά.
      Οσο για το απενενοημένο, όπως σου γράφει κι η Κατερίνα, η καθεμία έχουμε κάνει το δικό της Βατερλώ. Απλά σε πειράζουμε, γιατί μπορεί νάμαστε ώριμες,αλλά το παιδί ζει και βασιλεύει μέσα μας!
      Εδω είμαστε όλες για μία και μία για όλες σαν τους 3 Σωματοφύλακες!!!
      Φιλάκια πολλά,θα στα φέρει ο αέρας σήμερα γρηγορότερα

      Διαγραφή
    6. "Ρενάκι Βόρειο" (η Ηρακλειώτισσα είναι το "Ρενάκι Νότιο" για να σας ξεχωρίζω) μη σκας για τα ποίηματα ! Ποιός ξέρει ; Έχει ο καιρός γυρίσματα ! Αλλά η Χαρουλίτα - το δηλώνω - ΕΙΝΑΙ η Μούσα μου και της ΟΦΕΙΛΩ τη δυνατότητα που απέκτησα να συνομιλώ μαζί σας και να νιώθω ότι βρίσκομαι σε παιδική χαρά (να τη πάλι η Χαρά !) Τί γέλια έχω ρίξει !!! Πριν κινήσω για δουλειά παίρνω μια ... τζούρα από το blogάκι για ενέργεια !
      Χαρουλίτα :
      Πρόχειρος ποιητής εγώωω ;;;; Are you talking to me ? To me ? Αλλά τί λέω, όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες ξέρετε πότε αναγνωρίστηκαν, μην τα ξαναλέμε ! Κατά τα άλλα : Ενημέρωσε με, για να προλάβω να κλείσω ραντεβού με κομμωτήριο, μανικιουρίστρα, πλαστικό κτλ. ΑΑΑΑΑ όλα κιόλα, πρέπει να σε τιμήσω ! (Θα σου ρίξω και κάτι στον καφέ για να με δεις, ξέρεις με το καλό το μάτι) !!! ΧΧΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    7. Νυχτοφύλακας δουλεύεις κι απαντάς πριν πας για δουλειά στις 2:43;;;
      Οοσ το "εχει ο καιρός γυρίσματα" δε μ άρεσε...δε θ αφήσουμε τις Μούσες να πιάσουμε τις μουσίτσες...
      Εμ κι εγω θέλω το χρόνο για τις συναντήσεις κορυφής,στα ίδια θα προβώ εκτός πλαστικού (με φοβίζεις)θα διαπιστώσεις οτι ακόμα είμαι το λουλουδάκι του μπαχτσέ!Οσο για τον καφέ μην ετοιμάζεσαι Μεσσαλίνα, το μάτι θα δουλέψει για χάρη σου.Με ποιό μάτι προτιμάς να σε δω,με το μυωπικό ή το πρεσβυωπικό;Μια χαρά κρίνουν και τα δύο,αλλά εσυ τι προτιμάς;
      Αντε αφήνω την παιδική χαρά παρόλο που μ αρέσει γιατί η κόρη με τραβάει στη Χώρα για δουλειές...θα επανέλθω!
      Φιλιά μέχρι τότε

      Διαγραφή
    8. Χαχαχα ! Ξέχασα να συμπληρώσω ότι μπαίνω στο blogάκι και όταν επιστρέφω από τη δουλειά !!! Σήμερα θα πάω εκτός Πατρών (για επισκέψεις και δουλειά μαζί), αλλά να που πάλι εδώ είμαι, πριν ξεκινήσω !!! Εγώ έχω μάτι μυωπικό, αλλά προτιμώ να χρησιμοποιήσεις εσύ το πρεσβυωπικό, έτσι για να 'χουμε ποικιλία !!! Όσο για τον πλαστικό, έλα τώραααα, δεν θέλω αγκυλώσεις !!! Καλημέρα πέρα για πέρα ΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    9. Μια και στο decoupage τα βρήκαμε σκούρα ας κάνουμε ένα κουίζ να περάσει η ώρα: Ποία είναι αυτή η δουλειά που βγαίνεις εκτός έδρας για επισκέψεις (πρώτο ε;) και δουλειά μαζί;
      Ελα μου ντε!

      Δε μας τη λες κι εμάς, μήπως γλυτώσουμε να παρουσιαστούμε έφεδροι;

      Διαγραφή
    10. Ας το πάρει το ποτάμι, αν και δεν ήθελα να απομυθοποιηθώ τόσο γρήγορα ! Γιατί μη μου πεις ότι δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι είμαι καλλιτέχνης ! Όχι Όχι, δεν θα σε πιστέψω !!! Λοιπόν, είμαι δικηγόρος στην Πάτρα και με τον σύζυγό μου ... Θανάση (κατά κόσμον Θεόδωρο) συστήσαμε δικηγορική εταιρία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας και εκτός Πατρών. Εξ ου και οι ... εξορμήσεις - επισκέψεις ! Κι επειδή τώρα θα με πιάσει η @$#@$%@ μου μιλώντας για τη δουλειά, σταματάω εδώ ! Το μόνο που πρέπει να προσθέσω είναι ότι τα craftικά με αναζωογονούν, για να αντεπεξέρχομαι στη δουλειά, που ε - όσο να 'ναι - θέλει γερό στομάχι για πολλούς λόγους. Χαρουλίτα μου, τα ΄θελές και τα ΄παθες ... Φιλιά Πολλά και Συμπάθα με για το πεζόν του πράγματος !!! ΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    11. Με συντάξεις ασχολείσθε; Γιατί αν ΝΑΙ, βρήκες πελάτη τεφαρίκι!
      Οσο για Θανάση,χαχαχα δεν εννοούσα τον άντρα στο σπίτι αλλά το γάτο που του γράφανε ποιήματα,καθότι και ποιήτρια πλην δικηγορίας,αλλά αργείς να καταλάβεις...είσαι νινί ακόμα

      Αν είσαι τόσο γάτα δικηγόρος όσο αφήνεις να φαίνεσαι εδώ μέσα θα πετύχεις οπωσδήποτε,αν κι οι καιροί είναι δύσκολοι κι εσείς όσος ο άμμος της θάλασσας!Υπομονή κι επιμονή.
      Πάντως εγω θέλω να εξετάσω τα συνταξιοδοτικά μου χωρίς πλάκα και επ αμοιβή ΦΥΣΙΚΑ.
      Αλλά θα τα πούμε κι απο κοντά ελπίζω

      Διαγραφή
    12. Α, δεν έχω παράπονο ! Δόξα τω θεώ, παρά το γεγονός ότι δεν κατάγομαι από δικηγορική οικογένεια (σημαντικό), δεν είμαι της προσκολλήσεως σε κομματικές παρατάξεις κτλ.(επίσης σημαντικό) και δεν κάνω τον καραγκιόζη (αυτό κι αν είναι!) μια χαρά τα έχω πάει. Γιατί Δικηγόροι μεν πολλοί, Λίγοι όμως οι καλοί ! Χα ! Τί μετριόφρων ! Κι ας είμαι blogικό νινί, πού θα πάει θα ξετρίψω ! Ό,τι θες, είμαι στη διάθεση σου και άσε αυτά περί αμοιβών !!! Θα τα πούμε από κοντά ! ΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    13. Έλεος!!!Email δεν έχετε;;;Τηλέφωνα;Ακόμα λειτουργούν και τα ΕΛΤΑ αν θέλετε να γράψετε ένα γράμμα!!!Όλα εδώ θα τα πείτε;Να σε ρωτήσω κι εγώ Φωτεινή μου, λοιπόν...έχω μια υποθεσούλα με έναν γείτονα που...χαχαχα.Και θα σε πληρώσω κι εγώ,μη νομίζεις,θα σου κάνω το πορτραίτο...χαχα...Άντε μαζευτείτε γιατί ξεφύγατε πολύ νωρίς εδώ μέσα...τι θα γίνει σε λίγο καιρό; Ο Καρδινάλιος σας χαιρετά.

      Διαγραφή
  4. Παιδιά μόλις έβαλα το gadget και αναρωτιέμαι με παρρησία : "Μα πόσο ΖΩΟΝ είμαι ;;;;;;" Και επίσης διεπίστωσα ότι με παρακολουθούσε ο ... εαυτός μου !!! Χαχαχαχα (ας το ρίξω στη τρελή κι εγώ, τί να κάνω, αφού έχω εκτεθεί ανεπανόρθωτα !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oxi,μη το λες!!!όλοι στις αρχές έτσι είπαμε και στο πιο απλό.Ξαναγύρισα να σου πω οτι ιδανική κόλλα για το ντεκουπαζ είναι η βενζινόκολλα UHU σε σπρέυ για χαρτοπετσέτα και για τα ριζόχαρτα,χαρτιά χρησιμοποιώ μιά που έιναι 2 σε 1 (κόλλα+βερνίκι=μαζί)
      Αντε πολλά έμαθες απόψε μη το κάψουμε κιόλας με τη μία.
      Φιλάκια πολλά,κουράγιο,όλες έτσι ξεκινήσαμε,μη στο παίζουμε τώρα αυθεντίες

      Διαγραφή
    2. Καλά έχω πολλά χιλιόμετρα να κάνω, λέμε !!! Δεν θα σε κουράσω εδώ με άλλες ερωτήσεις. Θα αδράξω άλλη ευκαιρία εν καιρώ !!! Ελπίζω να μην αποδειχθώ ανεπίδεκτη μαθήσεως !!!!! ΧΧΧΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες δημιουργίες Φωτεινάκι! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη - Μαιράκη,καλώς ήρθες !!! Μας πετυχαίνεις τη στιγμή που μου κάνουν γλυκιά καζούρα για τις επιδόσεις μου ! Το τί γέλιο έχω ρίξει ΔΕΝ περιγράφεται ! Μη μου πεις ότι κι εσύ είσαι από τις ... αρχάριες που τελικά αποδεικνύεται ότι φτιάχνουν αριστουργήματα !!! Σε είδα κι εσένα στα κλεφτά ! Μόνο για αρχάρια δεν μου φάνηκες ! Ελπίζω να μην παρεξηγείς το ύφος μου, μιας και μόλις γνωριστήκαμε, σου εγγυώμαι ότι είναι αποκλειστικά χιουμοριστικό και εμπνευσμένο από τα τρελά γέλια που έχω κάνει εδώ πέρα με τις άλλες γειτόνισσες !!! Εύχομαι γρήγορα να μου κάνεις κι εσύ καζούρα με αυτά που θα βλέπεις εδώ μέσα, ενώ εγώ θα ξελιγουριάζομαι με αυτά που θα βλέπω να φτιάχνεις. Φιλιά πολλά και πάλι Καλωσήρθες !!!

      Διαγραφή
  6. Ο δικος σου δισκος μια χαρα ειναι, που να εβλεπες τον δικο μου στην πρωτη αποπειρα που εκανα δυο φορες ντεκουπαζ το ενα πανω στο αλλο... ασε που αλλου εσκαγε και αλλου δεν εσκαγε το κρακελε και φουντωνα και ξεφουντωνα εγω οσο το εβλεπα.Αλλα κατω δεν το εβαλα, ας ειναι καλα οι γειτονισσες που ειναι ατσιδες στο ειδος και μας ξεστραβωνουν.Λοιπον, μη σε πτοουν κατι μικρολαθακια, μια βολτα απο τη γειτονια και σε λιγο θα πετας,δεν θα σου ξεφευγει μητε καρφιτσα χωρις ντεκουπαζ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άδικα απογοητεύεσαι Φωτεινή !!!!!Σε αυτή τη γειτονιά με μερικές βολτίτσες θα γίνεις ξεφτέρι!!!!Ήδη έχεις πάρει κάποιες οδηγίες !!!!!!Σε λίγο καιρό θα είσαι αστέρι!!!!Φιλιά,καλωσόρισες στη παρέα μας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααααααχχχχχ, το φχαριστήθηκα που υπάρχει κι' άλλη που υποφέρει και ταλαιπωρεί τα φτωχά και αθώα αντικείμενα με την ενσωμάτωση!!!! Το τι κλάμα και υστερία έχω ρίξει.... και να μην ενσωματώνεται το κέρατο....... Κατέληξα να κάνω πολύυυυυυ αχνές φωτοσκιάσεις για να μη κάνει μπαμ η αδεξιότητά μου!!!!
    Φιλάκια συνάδελφε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συναδελφισσούλα μου, απ' ότι είδα, μια χαρά είναι οι φωτοσκιάσεις σου ! Αλίμονο σε μερικές μερικές άλλες (βλ. εμένα). Να φανταστείς ότι ο συζυγούλης μου με αποκαλεί "demolition woman" ! Διότι έχω μια τάση στην ... καταστροφή (πρίζες, πόμολα κτλ) ! Το κακό είναι ότι η τάση αυτή μου βγαίνει και όταν ... δημιουργώ !!! Χαχα. Τί να γίνει, Ουδείς τέλειος (και σιγά μην ήταν μόνο αυτό το κουσούρι μου, έχω κι άαααλα !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ!!!!!!!
    ΟΥΔΕΙΣ "ΑΣΦΑΛΤΟΣ" ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ "ΑΗΔΩΣ"!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, είτε άσφαλτος είτε λιθόστρωτος, καλά θα περάσουμε !!!

      Διαγραφή
    2. Ρένα δεν αφήνεις τις αηδίες λέω εγώ και μην ξεστρατίζεις την κοπέλα απο το στόχο της;με τούτα και με κείνα τη βλέπω να πέφτει στα είδη υγιεινής

      Διαγραφή
    3. Το κρίμα στο λαιμό σας, βρε !!! Που θα καταντίσετε ένα τριανταφυλλένιο, άβγαλτο, αθώο πλασματάκι σαν εμένα (ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑ !!!), που τι ήθελα ο άνθρωπος ;;; Να ντεκουπαρω ήθελα λιγουλάκι !!! Αχχχχχ .....

      Διαγραφή
    4. Μικρή και τριανταφυλλένια, ο μήνας άλλαξε, τα σχόλια έφτασαν 50, απο εκεί που γύριζα μοναχή μου σα την άδικη κατάρα,άντε πάρε τη στραπατσάδα και σέρβιρε κανένα ωραίο φαγητάκι,απο εκείνα που ξέρεις... Ο κατάλογος δίπλα δείχνει πολλά!
      Φιλάκια πολλά νιόβγαλτο (ναι,άβγαλτο όχι)

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Fotolabidούλα, Καλώς Ήρθες ! Χαίρομαι πολύ που με βρήκες και μου έδωσες τη δυνατότητα να βρω κι εγώ εσένα ! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ανταποδίδω μετ' επιτάσεως, γιατί πραγματικά σου αξίζει για τα ... θαυματάκια σου !!! Εύχομαι να τα λέμε συχνά ! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φωτεινή μου καλώς σε βρήκα!! Δηλαδή η Χαρά σε βρήκε και εγώ ακολούθησα. Αλλά μου αρέσει το μπλογκ σου και κυρίως το κειμενο-στυλ σου!! Εύχομαι να τα λέμε συχνά. Ο δίσκος μου άρεσε αλλά ομολογώ ότι δεν είναι το decoupage αντικείμενό μου(αν και δεν νομίζω ότι εχω κάποιο αντικείμενο εγώ). Καλό φθινόπωρο και καλώς όρισες στην γειτονιά μας από την πανέμορφη Πάτρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mania, Καλώς Ήρθες στο σπιτάκι μου ! Όπως βλέπεις το decoupage δεν είναι όυτε δικό μου αντικείμενο, Χα ! Θα προσπαθήσω να ξεστραβωθώ, όμως, από τα υπόλοιπα καλλιτεχνικά μεγαθήρια που συνάντησα εδώ ! Εννοείται ότι θα επισκέπτομαι κι εσένα, γιατί, απ' ότι είδα, καθόλου δεν υπολείπεσαι σε δημιουργικότητα !!! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, σίγουρα θα τα λέμε !!!

      Διαγραφή
  14. Καλως σε βρηκα!!!Οι δημιουργιες σου μου αρεσουν πολυ!!!!Καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Katrina, τί ωραίο όνομα ! Καλώς Ήρθες κι εσύ στο σπιτάκι μου ! Είδα ότι - μεταξύ άλλων - ζωγραφίζεις κιόλας ! Ζηλεύωωωωωω !!!!! Όσοι έχουν ταλέντο στη ζωγραφική είναι ευλογημένοι ! Περιττό να σου πω ότι ανήκεις σ' αυτούς, γιατί θα το ξέρεις ήδη ! Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες από δω. Θα τα λέμε σε κάθε ευκαιρία ! Φιλιά και Καλό Μήνα !!!

      Διαγραφή
  15. Καλο φθινοπωρο Φωτεινη μου και καλο μηνα να εχεις, με ομορφες δημιουργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς όρισες στην παρέα την ντεκουπατζίδων και μη.
    Ήδη τις πρώτες οδηγίες -συμβουλές τις πήρες.
    Και τήρησες και σωστά τον βασικό κανόνα:
    Οτι δεν μας ικανοποιεί στο μάτι το χαρίζουμε σε κάποιον που δεν ξέρει ντεκουπάζ και δεν μπορεί να καταλάβει τις ατέλειες και τα λάθη.
    Όχι ότι δεν θα συναντήσεις και κάποιούς που δεν θα εκτιμήσουν ούτε ....το τέλειο.
    Φιλιά καλό μήνα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς Σας βρήκα ! Μωρέ, θα γίνω της προσκολλήσεως ! Θα ρωτάω συνέχεια ! Ελπίζω να μη με σιχτιρίσετε ! Μπας και φτιάξω κανά αξιοπρεπές decoupage ! Φιλιά Πολλά Πολλά !!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα θα δεις το φως τ αληθινό,Φωτεινή!
      Ο,τι σου λέει η Μαρία-Σωσώ(πρόσεξε τη σειρά...) θα το τηρείς χωρίς αντίρρηση,αλλιώς...μαύρο φίδι που σ έφαγε,κρακελέ δε θα σκάσει στον αιώνα τον άπαντα.

      Διαγραφή
    3. πραγματι το κλαμα που επεσε για την πιατελα της κουμπαρας μου δε λεγεται γιατι ειχα την χαζη συμβουλη να περασω αραιωμενη ατλακολ πανω απ την ασημοσκονη κ μετα γεμισε το προσωπο του Αι Βασιλη.....αφου δεν ειχα χρονο ψυχολογικα να κανω αλλη..περασα κ δευτερη χαρτοπετσετα απο πανω.......το αποτελεσμα οπως ειπε κ μια πολυ καλη φιλη"σιγα μην το καταλαβει αφου δεν ξερει απο ντεκουπαζ"................το δε η κουμπαρα κ ξετρελαθηκε το μοστραρε κ πρωτη μουρη στο σαλονι (τρομαρα μου μην το δει καμια που ξερει απο ντεκουπαζ χαθηκα)....τζαμπα κλαμα..αν σ αγαπουν αγαπουν οτι φτιαχνεις..κ αλλοι παλι τους πας το καλυτερο σου που το μετανιωσες ηδη στο δρομο που το πας...κ..........."α καλα ευχαριστω" κ το καταχωνιαζουν.....φοβερη η συμβουλη σου λοιπον

      Διαγραφή
  17. Πω πω τι έχεις πάθει κοριτσάκι μου μ΄όλες αυτές που έμπλεξες......θα σε τρελάνουν με τις ενσωματώσεις και τις φωτοσκιάσεις. Κάνε ό,τι σ΄ευχαριστεί και κάπου κάπου να δέχεσαι τις σοφές συμβουλές τους.....με μέτρο όμως και προ πάντων μη συγκρίνεσαι μ΄αυτές όλες!!!! Είναι μαστόρισσες στο είδος!!! Δε θα τα βλέλεις πέρα εύκολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη λάθος "Δε θα τα βγάλεις πέρα εύκολα" ήθελα να γράψω!!!

      Διαγραφή
    2. Μπααα, δεν τολμώ να συγκριθώ ! Είναι πράγματι μαστόρισσες ! Θα τις ξεζουμίσω, όμως, από πληροφορίες ! Καλώς Ήρθατε στο σπιτάκι μου ! Θα Σας παρακολουθώ μανιωδώς !!!

      Διαγραφή
  18. Tη μοναδική φορά που τόλμησα να χρησιμοποιήσω στο decoupage αυτα τα τσαλακωμενα κομματακια μεταλικά φιλαράκια μου οξυδόθηκαν αγρια και ενω ήμουν έτοιμη να πετάξω το γυάλινο πιάτο στα σκουπίδια, βγήκε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα > https://picasaweb.google.com/lh/photo/cmlmpvR_jBFlTxNzHl0Pc7oehpujzO6bIZRAxxc3nNQ?feat=directlink
    (σου δίνω το λινκ για να δεις πως βγήκε το οξυδωμενο πιατο μου) Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχααααχαχχχχχχχχχχααααααααααααααααα............εεεεεεεεεεεε
    μα ειστε Φ Ο Β Ε Ρ Ε Σ...........
    χαιρομαι να ακουω για τις αποτυχιες σας........οχι λογο κακιας αλλα αρχιζω να πιστευω κ γω οτι κατι κανω....δεν ειμαι μονη μου στο κοσμο αυτο του πειραματος των πραγματων στα χερια μου
    χαχαααχαχαααα πολυ σας χαιρομαι κ ευχαριστω το Θεο που σας βρηκα κ με γλυτωσατε απο πολλα λεξοτανιλ........χαχαχαχαχαχαχα
    τι καλα περναμε κ μονο που ξερουμε οτι καπου εκει υπαρχουν ανθρωποι που εχουν τις ιδιες ανησυχιες με μας "θα κολλησει?" "θα γινει οπως το φανταστηκα?"...ατελειωτες νυχτες αγωνιας........
    σας φιλω ολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή