Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

12 EASY Image Transfer Methods !!!

Όταν πρωτοείδα δημιουργίες όπως αυτές που φαίνονται στις παρακάτω φωτό, το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι ενθουσιάστηκα !!!  Το site αυτό : http://www.graphicsfairy-diy.com/2012/01/12-easy-image-transfer-methods-for-diy.html περιλαμβάνει 12 εύκολες (;;;) μεθόδους για την τεχνική της μεταφοράς εικόνας σε διάφορα υλικά, όπως ύφασμα, ξύλο κτλ. Είναι γραμμένο στα ξενικά και  σε κάποιες περιπτώσεις αναφέρεται σε υλικά που δεν έχω βρει στην Ελλάδα. Κατά το κοινώς λεγόμενο "έφαγα τα λυσσακά" μου που δεν έχω πρόσβαση σε αυτά τα μαγικά  υλικά ! Τελοσπάντων, όμως, κάτι κατάφερα κι εγώ με την δική μας την ατλακόλ και με την τεχνική της ... ξεπατικούρας, όπως ... τόλμησα να δείξω σε προηγούμενες αναρτήσεις. Όποιος ξέρει την τεχνική image transfer ελληνιστί, παρακαλώ πολύ να βοηθήσει !!!!    


 


4 σχόλια:

  1. Φωτεινή
    Καλή μέρα σου και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Χαίρομαι που μου έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσω, να δω δείγματα δουλειάς σου και υπόσχομαι να τα λέμε.
    Εχω κάνει μεταφορά εικόνας με δύο τρόπους πέρασμα με ειδική κόλλα, μούλιασμα σε νερό και μετά τρίψιμο μέχρι να βγει το πίσω φύλλο και να μείνει η εικόνα και ξανά κόλλα απο πάνω και ο.κ.
    Και εχω κάνει και μεταφορά απο εκτυπωτή με το οικιακό σίδερο ,κι αυτό ο.κ.
    ΑΥτά ξέρω αυτά σου μεταφέρω
    Καλή σου μέρα και πάλι
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου, Χρόνια Πολλά και σ’ εσένα !!! Είσαι το πρώτο σχόλιο που αναρτήθηκε στο νεόδμητο blogάκι μου και ομολογώ ότι, όταν το είδα, έτριβα τα μάτια μου !!! Χα Χα !! Σ’ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις στην απορία μου, τη στιγμή μάλιστα που το blog σου είναι κατάφορτο από φίλους και ο ελεύθερος χρόνος σου (υποψιάζομαι) λιγοστός, αφού τον αφιερώνεις στις υπέροχες δημιουργίες σου. Σ’ ευχαριστώ και για το σχόλιο σου αλλά και για την πολύτιμη παρουσία σου στην blogόσφαιρα. Φιλιά Πολλά, με χαρά θα τα λέμε ΧΧΧΧ

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάκι
    παροτι είδα οτι μαζί σου έχω χάσει επεισόδια και τρέχω να τα προλάβω, δεν ήθελα ν αφήσω αναπάντητο το σχόλιό σου. Μην αφήσω κουβέντα να πέσει κάτωωω...ποτέ!χαχαχαχα
    Να σου πω κατ αρχάς οτι δεν είχα προσέχει οτι ήμουν πρωτη που σχολίαζα,να ξέρεις όμως οτι είμαι γουρλού!
    Θα σου συγχωρήσω που δεν αγαπάς το ροζ(!!!μεγάλη υποχώρηση κάνω) γιατί βλέπω τόσο υψηλή αισθητική που δε μου κάνει καρδιά να παραπονεθώ,χαχαχαχα
    Οσο για το αν απαντώ σε ερωτήσεις-απορίες, παροτι ο χρονος είναι πιεσμένος, να ξέρεις οτι ΑΝ ΞΕΡΩ , πάντα απαντώ.Αυτή είναι για μένα η χαρά του μπλοκινγκ, γι αυτό δεν συμπαθώ και τα άλλα μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, γιατί τα θεωρώ ,διεκπεραιωτικά!
    Αφηνω τ όνομά μου να γεμίζει το χώρο,όπως του αξίζει και πάω παρακάτω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλές από τις αναρτήσεις είναι παλιά "λαλάκια" (έτσι τα λέμε με τον αντρούλη μου. "Θα φτιάξεις λαλάκια" με ρωτάει συχνά !) Ήταν να μην πάρει ο στραβός κατήφορο ...
    Το άτιμο το ροζ, ναι δεν μου πολύ αρέσει. Ιδέ Μάλαμα (χαχαχαχα)!
    'Οσο για το σχόλιο σου, ναι χάρηκα τρελά ! Και παρά το γεγονός ότι το blog ξεκίνησε κυρίως από περιέργεια για το πώς στήνεται, είδα στην πορεία ότι η blogογειτονιά σας είναι ένα μέρος σαν βγαλμένο από τον παλιό καιρό. Μια γειτονιά ολάνθιστη, με όμορφες μουσικές να αναβλύζουν από τα ανοιχτά παράθυρα, μικρά σκαμπουδάκια μπροστά από τις εξώπορτες και πηγαδάκια με δροσερά και εγκάρδια χαμόγελα, πιπεράτα σχόλια και σκερτσόζικα γυναικεία βλέμματα. Αυτή την εικόνα έχω. Δεν ξέρω, άν είναι μόνο δική μου αυτή η αίσθηση, αυτό όμως που ξέρω είναι ότι θα ήθελα πολύ να κάθομαι κι εγώ σε ένα από αυτά τα σκαμπουδάκια και να μοιράζομαι ξενοιασιά και εγκαρδιότητα με τα άλλα κορίτσια που θα μπορούσαν να είναι παιδικές μου φίλες.
    Πωπω, φλυαρία ... Χαρουλίτα μου, ελπίζω να μην σε κούρασα. Σ΄ευχαριστώ για όλα ! Πολλά Πολλά Φιλιά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή