Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ !!!



"Η κρίση, λένε, φούντωσε
μα διόλου δε μας σκιάζει,
με κέφι και με έμπνευση
η μοίρα μας αλλάζει !
Του κόσμου εμείς Bazaarιανές
Και Ελληνίδες Bloggers
τα στήθη μας προτάσσουμε
γιατ΄ είμαστε κι οι Πρώτες !!!"

Είμαστε ο περήφανος λαός των Bazaarians !!!
Είμαστε ετοιμοπόλεμες και αξιόμαχες καλλιτέχνιδες !!! 
Είμαστε οι πανταχού παρούσες Ελληνίδες Bloggers !!!

Εμπρός, λοιπόν, στο δρόμο που χάραξε η ακούραστη Ρένα μας !!! 

Κηρύσσουμε την έναρξη των εργασιών μας 
για το bazaar που πρόκειται να γίνει στην Πάτρα
στις 16, 17 και 18 Μαΐου 2013 

 Η πρόταση της Πάτρας για το bazaar που θα φιλοξενηθεί στην πόλη μας
είναι οι Κουμπαράδες μας να συνοδεύονται αυτή τη φορά και από Μηνύματα !
Μηνύματα αγάπης, Μηνύματα κουράγιου, Μηνύματα χιουμοριστικά, 
Μηνύματα από αγαπημένους μας στίχους, 
Μηνύματα από τα ετήσια ημερολόγια, 
Μηνύματα που θα θέλαμε να μας δώσουν,
Μηνύματα που θα θέλαμε να δώσουμε !
Είτε γραμμένα πάνω στους Κουμπαράδες μας
Είτε πάνω σε μπιλιετάκια που θα συνοδεύουν τους Κουμπαράδες μας 
Γραμμένα από εμάς ή από αγαπημένα παιδικά χεράκια
Ή όπως αλλιώς φαντάζεται η κάθεμιά μας !
Έχει αποδειχθεί, άλλωστε, ότι η φαντασία στη γειτονιά μας καλπάζει 
και κάνει τα όνειρα πραγματικότητα !    

Να επισημάνω, φυσικά, ότι δεν είναι υποχρεωτικό να γράψετε Μηνύματα για τους κουμπαράδες σας.  Η ιδέα αυτή προέκυψε από τη διαπίστωση ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ανάγκη να επικοινωνήσουμε και να ανταλλάξουμε λόγια χαράς και ειλικρινούς αλληλεγγύης με τους συνανθρώπους μας, γιατί στις μέρες μας πολλά από τα λόγια Δήθεν συμπάθειας και στήριξης που ακούμε από διάφορα κέντρα εξουσίας και ενημέρωσης μοιάζουν να έχουν χάσει το νόημα τους ...

Ε λοιπόν,
 Μπορούμε κι εμείς να μιλάμε και μάλιστα από καρδιάς !!!

Η Κλαυδία από τις Χρυσομέλισσες έντυσε με το στιχουργικό της ταλέντο κάποιους από τους παρακάτω Κουμπαράδες εν είδει Μηνύματος προς τους παραλήπτες.
Θα καταλάβετε ποιούς από τις όμορφες ρίμες !

Ταντάν Ταντααααάν !!!!!!!!

Με χαρά Σας ανακοινώνω ότι η αρχή έχει ήδη γίνει :

Από την πολυμήχανη Ρένα μας
1.

"Άλλοι σεντούκια έχουνε
να κρύβουν τον παρά, 
μα εγώ το καπελάκι μου
έχω για κουμπαρά"
  (Αυτός ο κουμπαράς, όπως με πληροφόρησε η Ρένα, είχε εκτεθεί στην Θεσσαλονίκη και φτιάχτηκε από φίλες του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος, αλλά δεν μου πάει η καρδιά να τον βγάλω από εδώ και να χαλάσω την όμορφη σειρά ...)        


 Από την ευφάνταστη Pepi μας
2.

"Με έχουν φτιάξει δυο χεράκια
που είναι πλέρια από χάρη 
κι έτσι εύχομαι σ΄εσένα 
να γεμίσεις το παγκάρι"
(Πεπούλα, αυτό το έγραψα εγώ και το αφιερώνω στον κουμπαρά σου !
Φυσικά, το δικό σου μήνυμα, αυτό κι αν είναι ευπρόσδεκτο !)

Από τις χρυσοχέρες Χρυσομέλισσες της γειτονιάς μας
3-4

5-6

"Κουμπαρά μου κουμπαρά μου
φύλαγέ μου τον παρά μου
κι όταν έρθουνε τα ζόρια
διώξε μου τη στενοχώρια"

7.

"Ώρα για το σπίτι μας
ώρα ευλογημένη,
το τραπέζι στρώθηκε
και μας περιμένει".
                          Στ. Σπεράντζας

8.


Από την ταπεινή αφεντιά μου
9.

"Εύχομαι πάντα ένας φύλακας άγγελος να σε συντροφεύει"


και από τις παλιές και καινούριες φίλες του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος
10.

"Μείνετε δυνατοί, γιατί σας χρειαζόμαστε"

11.



12.

"Λίγο - λίγο χωρίς βιάση
θα γεμίσει και θα σπάσει
ο καλός μας κουμπαράς
που φυλάγεται ο παράς" 

13.


14.

15.

"Μετά από την καταιγίδα πάντα το ουράνιο τόξο ανατέλλει"

16.

17.

18.

"Να είστε καλότυχοι και δυνατοί"

Στην προσπάθειά μας αυτή 
έχουν ήδη προσφερθεί να βοηθήσουν και τα παρακάτω σχολεία των Πατρών : 
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Πατρών
 7ο Γυμνάσιο Πατρών
 4η τάξη του Αρσάκειου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
 51ο Δημοτικό σχολείο Πατρών
  59ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
 Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
 11ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών 
24ο Νηπιαγωγείο Πατρών

Ραντεβού λοιπόν στην Πάτρα το Μάιο, 
για να τα πούμε και από κοντά !!!
και φυσικά μετά ακολουθεί το ραντεβού μας με τα Ρολόγια στην Αθήνα !
 Εγώ από τώρα μαζεύω ό,τι χρήσιμο υλικό πέσει στα χέρια μου και θα το μεταποιήσω, όταν έρθει η ώρα ! Έχουμε δουλειές με φούντες, κορίτσιααααα !

Όποια γειτονοπούλα θέλει να συμμετέχει στην πατρινή μας προσπάθειά, ας με ενημερώνει με σχόλιο ή με μέιλ (craftmakeshappy@gmail.com), προκειμένου να αναρτώνται οι φωτογραφίες της Αγάπης σας καθώς και τα Μηνύματά σας στο blog της Δράσης και να τις καμαρώνουμε όλες μαζί !!!

Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι πολύτιμος και ότι έχετε ήδη φτιάξει πάμπολλους Κουμπαράδες.
Σας ζητώ, όμως, να συνεχίσουμε για λίγο καιρό ακόμα την προσπάθεια που ξεκίνησε η Ρένα μας και να στείλουμε ένα Μήνυμα Αγάπης και στην Πάτρα, η οποία είναι αλήθεια ότι χρόνια τώρα χειμάζεται από την ύφεση και την εγκατάλειψη, αλλά σήμερα τα πράγματα στην πόλη μας ακόμα πιο δύσκολα. 
Γι΄αυτό και στόχος μας είναι αυτό το πατρινό bazaar, που θα φιλοξενηθεί σε έναν όμορφο ημιυπαίθριο χώρο στην κεντρική πλατεία της πόλης, να είναι διαδραστικό και να αποτελέσει μια όαση χαράς για μικρούς και μεγάλους ! Γι΄αυτό και στο χώρο του bazaar μας θα φιλοξενηθούν διάφορες δραστηριότητες για όσους μας επισκεφθούν.

Το bannerάκι, που βλέπετε στην αρχή της ανάρτησης, κατασκευάστηκε από τη Misirlou μας και είναι βασισμένο στον πίνακα - κουμπαρά που είχε φιλοτεχνήσει η Maria Villioti μας για την έκθεση κουμπαράδων στη Θεσσαλονίκη !

Επίσης, η Ιριδούλα μας έχει ανεβάσει ωραιότατα βιντεάκια στο σπιτάκι της, για να πάρουμε νέες ιδέες και για τους Κουμπαράδες μας και για τα Ρολόγια μας !
Ρίξτε μια ματιά, γιατί αξίζει τον κόπο και για τα πρωτάκια και για τις πρυτάνεις των κατασκευών !

 Περαιτέρω πληροφορίες για το bazaar μας εν καιρώ ...

Μέχρι τότε το Σμαραγδένιο Ρουλάκι μας λέει :

"Αφού χρήμα δεν έχουμε
ή όπως λέν παράδες
κόντρα στην κρίση φιάχνουμε
στην ΔΡΑΣΗ κουμπαράδες.
Ό,τι ανακυκλώνεται
το χρησιμοποιούμε
για ένα σκοπό το κάνουμε
κι όλες μαζί μπορούμε !!!"

Τί λέτε λοιπόν ;

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ;;;
  

142 σχόλια:

  1. βουρ βουρ για το κουμπαρα μπας και έρθει και ο παράς !!!!!!

    δεν με ηλέγεις κουμπάρα το Αντωνοπούλειο είνι προς Κουκουλι μεριά ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαριλιζάκι ! Αχ, χαίρομαι πολύ που μένεις στις κουμπαρο-επάλξεις !
      Καλέ κουμπάραμ, οι εγκαταστάοις είν στο Χαϊκάλι, αλλά το ίδρυμα λειτουργεί για την ώρα σε ένα χώρο μέσα στην πόλη, εωσότου καταστεί δυνατό να αγοραστεί ο εξοπλισμός για τις μεγάλες εγκαταστάσεις.
      Άν έρθεις Πάτρα, θα τα δεις και από κοντά ! Ελπίζω να τα καταφέρεις να έρθεις, κουμπάραμ !!!

      Διαγραφή
  2. Σαφώς και συνεχίζουμε, Φωτεινή μου! Ποια εικόνα θα ήθελες να βάλουμε στο μπλογκ μας για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι;

    Υ.Γ. Μου άρεσε η λέξη... bazaarιανές!!!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πάααααρα πολύ, κοριτσάκι μου ! Χαίρομαι πολύ που θα έχουμε και δικά σου πράγματα στην Πάτρα μας. Μακάρι βέβαια να τα φέρεις κι εσύ η ίδια ! Αυτό κι αν θα ήταν χαρά !!!
      Κι εμένα μου αρέσει αυτή λέξη bazaarιανές ! Δεν είναι πολύ εξωτική ; χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Α, το μπανεράκι, θα το αναρτήσω σύντομα ! Καλά που μου το θύμισες, καλέ !!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.....ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ....!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδάκι, κι εσύ παρούσα ! Χαίρομαι πολύυυυυ !!!
      Σ΄ευχαριστούμε πέρα ως πέρα !!!

      Διαγραφή
  4. Κουμπαράδες με σχόλια αυτή τη φορά;Ωραία πρόκληση!!
    Καλή επιτυχία,Φωτεινούλα!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, Τριανταφυλλάκι ! Το πήρες το Μήνυμα ! χαχα
      Σ΄ευχαριστούμε που είσαι κι εσύ μαζί μας !

      Διαγραφή
  5. Αγαπητη Φωτεινουλα ευχομαι τα καλυτερα για την δραση που ανελαβες!ΚΟυραγιοοοο και εμεις απο κοντα σε οτι μπορουμε!φιλακια πολλα και καλη δυναμηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλούκο μουυυυυυ !!! Πόσο χαίρομαι πάντα όταν σε συναντώ ! Είναι μεγάλη ευθύνη, αλλά ευτυχώς που έχω κι εσάς !!!
      Σε φιλώ πολύ πολύ και σε περιμένω από κοντά ! περιμένω λέωωωωωωω !!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΚΙΟΛΑΣ;
    ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ Η ΓΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!
    ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΛΑΥΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΚΑΠΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑΣ!!!!!!
    ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ!!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΕΡ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΕΙΛ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα, γι αυτό μου φαινόταν γνωστός !!!!! Λέω κι εγώ, έπαθα ντεζαβού ;;;
      Εσύ είσαι τιμώμενο πρόσωπο στην Πάτρα, οπότε ετοιμάσου !!! θα τα πούμε Ρενού !!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα...
    Πολύ ωραίοι στίχοι και μηνύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε, Φλώρα μου ! Οι στίχοι είναι ένα από τα φόρτε πολλών κοριτσιών στη γειτονιά μας !!!

      Διαγραφή
  8. Ρένα της Δύσης και του Νότου...δηλώνω παρούσα!!!Θα ετοιμάσω καμιά 500αριά κουμπαράδες...καλά είναι;Χχχχχχχααααααααα. Πλακίτσα δεν σηκώνουμε; χιχι...Δεν ξέρω τι θα φτιάξω, τα ποιήματα όμως θα τα κάνω ανάθεση... εκτός αν μου'ρθει η έμπνευση,οπότε την πατήσατε! Στην Πάτρα θα έρθω μόνο αν...1)μείνω στην έπαυλη 2)μου μαγειρέψει ο Συνταγούλης 3)μου χαρίσεις το ''γιλέκο''...ξέρεις ποιο...
    Καλή επιτυχία!!! Θα σκίσουμε και στην ΠΑΤΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα το γιλέκο μη μου το θυμίζεις, γιατί θα με πιάσει πάλι νευρικό γέλιο ! Καμιά 500αριά καλοί είναι για αρχή. Άν συνεχίσει και η Ποδηλάτισσα με καμιά χιλιάδα ακόμα, κλείσαμε !
      Οι όροι που μου έθεσες, αν και είναι πολυ σκληροί, τους δέχομαι ασκαρδαμυκτί ! Κοίτα να έρθεις όμως ! Μη στρώνω τσάμπα το γκαζόν !!!

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στην καινούρια προσπαθεια,να έχει επιτυχία οπως και στη Θεσσαλονίκη εύχομαι ,φιλιά πολλά Φωτεινούλα μου και μπράβο που έχετε τέτοιες προτωβουλιες.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νελάκι μου, σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ ! μακάρι να πάει καλά γιατί και αυτό το bazaar είναι για καλό σκοπό ! Από εμάς εξαρτάται ! Εσένα θα σε ορίσουμε υπεύθυνη του κέτερινγκ ! Κοίτα τί μπορείς να κάνεις για να βρεθούμε από κοντά !!!

      Διαγραφή
  10. Με το καλό, για το καλό, να’ρχονται οι κουμπαράδες
    Και για μηνύματα σωρό να γράφονται αράδες!

    Καλή αρχή Φωτεινούλα και καλή επιτυχία !!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριανάκι, το έχεις το στιχουργικό ! Σ΄ευχαριστώ που είσαι κι εσύ παρούσα ! Είναι πολύ σημαντικό να επιστρατεύονται πρυτάνεις-καλλιτέχνιδες !!! Ραντεβού στην Πάτρα, έτσι ;;;

      Διαγραφή
  11. Φωτεινούλα μου γλυκειά σου στέλνω ΄καθυστερημένα μεν , μέσα από την ψυχή μου δε ,αμέτρητες ευχές για την γιορτή σου , για τα γεννέθλια του καλού σου και για την νέα χρονιά!!!Εύχομαι να είστε πολύχρονοι και μέχρι τα βαθειά σας γεράματα ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι!!!Ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι ποθείς και να εκπληρώσει κάθε σας επιθυμία!!!
    Καλή επιτυχία και στην προσπάθεια που έχεις αναλάβει!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσανθούλι, εγώ ξέρω από αργοπορία, μην μου ανησυχείς ! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ! Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να μπορέσουμε να τα πούμε και στη βάση μου ! Τί είναι καλέ ; Ένα τσιγάρο δρόμος !!!

      Διαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ 2013 ΕΥΧΕ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, δραστήρια πού να πρωτοδώσεις άραγε κι εσύ απολογία με τόσα που αναλαμβάνεις ! Θα ήταν ευχής έργον να φέρεις εσύ η ίδια τους κουμπαράδες σου ! Ποιός ξέρει ! Άσε με να ελπίζω ...

      Διαγραφή
  13. Φτιάξτε κουμπαράδες με τα δυό χεράκια
    και με της ψυχής σας την απλοχεριά,
    λάμψη θα χαρίσουνε, σαν χίλια αστεράκια,
    μήνυμα αγάπης μέσα απ΄την καρδιά !!!

    Υπέροχη ανάρτηση Φωτεινούλα, καλή αρχή και μοναδική επιτυχία στην Πάτρα το Μάϊο !!!
    Οι Χρυσομέλλισσες έχουνε ανασκουμπωθεί για τα καλά.....

    Κλαυδία η baraarιανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα, τί να πω για το Κλαυδιάκι !!! Ελπίζω να ξέρεις πόσο πολύτιμη είναι συνεισφορά και η δική σου και των Μελισσών γενικότερα ! Το βλέπω ότι τα Μελισσάκια είναι εργάτριες αξιώσεων ! Να σας έχει ο Θεός καλά, για να συμμετέχετε πάντα με ζήλο σε αυτές τις προσπάθειες που οργανώνουμε όλοι μαζί !!! Σε Φιλώ πολύ !!!

      Διαγραφή
  14. Καλή αρχή Φωτεινή μου!!!!Πολύ όμορφη ανάρτηση!!!Τουλάχιστον δυο κουμπαράδες ,που απο λάθος;;;;...μου επιστράφηκαν απο Θεσσαλονίκη θα στείλω και όλο και κάτι καινούριο θα φτιάξω!!!!!Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω ! Είναι καλοδεχούμενοι οι κουμπαράδες σου μα πάνω απ' όλα εσύ η ίδια ! Μακάρι να αξιωθούμε να βρεθούμε και από κοντά ! Άσε με κι εσύ να ελπίζω ...
      Φιλιά Πολλά !!!

      Διαγραφή
  15. H φωτεινη..μας ζητησε…
    Στιχακι.. να σας γραψω
    Ναναι γεματο με ευχες….
    .στη πατρα να το στειλω
    Να..συνοδεψει..κουμπαρα..
    Και να αγκαλιασει… φιλο…!!
    Όμως…εγω…εμαλωσα
    Με στιχους……και στιχακια…
    Και στο…χαρτι δεν καθονται….
    Να στειλω…ραβασακια…….
    Ετσι…δυο χιλιαδες…δεκατρεις….ευχες
    Σας στελνω…μονο…..
    Να συνοδεψουν….την μικρη….
    Την Φωτεινη…σ τον δρομο…..
    που διαλεξε για να διαβει
    αυτόν…εδώ…..τον χρονο
    ……………………………………….
    Καλη επιτυχια

    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδούλα, τί υπέροχοοοοο ! Κι εσύ στιχοπλόκος λοιπόν !!! Ούιιιιιιι, καλώς την !!!
      Να είσαι καλά για τις 2013 ευχές σου ! Ανταποδίδω με ιριδίζουσα χαρά !!!! Σε φιλώ, κοριτσάκι ...

      Διαγραφή
    2. σας ευχαριστω κοριτσια...αλλα...χιχι αυτο μονο ηταν...δεν τοχω......ετυχε....
      και φταιει..η..χιχι...Φωτεινουλα....εδω...
      ...irida....

      Διαγραφή
  16. Τι όμορφη ανάρτηση!...
    Ο λαός των Bazzarians χα!χα! γέλασα πολύ!
    Λοιπόν μόλις θα έχω έτοιμο κουμπαρά θα σου στείλω μήνυμα..
    Να είσαι καλά Φωτεινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει κα ισε κάνει να γελάς ! Κι εγώ γέλασα, όταν το σκέφτηκα ! Εμ, αφού δεν αφήνουμε bazzar για bazzar, δεν έχουμε γίνει bazzarians ; χαχαχα
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου που δηλώνεις κι εσύ παρούσα ! Είναι για καλό σκοπό από καλούς ανθρώπους (εμάς δηλαδή !) Σε φιλώ πολύυυυυ !!!

      Διαγραφή
  17. Βεβαίως και συνεχίζουμε Φωτεινή μου.....
    Ψάχνω να βρω συνθήματα, μηνύματα, ατάκες!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιάκιιιιιι !!!! Κοίτα τώρα συνδυασμός : και στιχοπλοκος και καλλιτέχνης και εργασιομανής ! Ε ρε τί έχουν να δουν τα μάτια μας ακόμα από τα χεράκια σου ! (Δεν πιστεύω να σε αγχώνω χιχιχιχι)
      Πάρε το ελικόπτερο και κατέβα Πάτραααααα !!!!

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα τα μηνύματα που συνοδεύουν τους φανταστικούς κουμπαράδες!!! Την προηγούμενη φορά μπορεί να μην πήρα μέρος αλλά πιστεύω τώρα που έχω περισσότερο χρόνο κάτι να καταφέρω μέχρι το Μάιο!!! Ελπίζω να τα καταφέρω αυτή τη φορά, η ιδέα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη και ότι έχει να κάνει με φιλανθρωπίες. φιλάκια πολλά, καλές δημιουργίες από όλους εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Εβονιτάκι, που η ζωή σου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία ; Χαχαχαχα ποιός τη χάρη σου !!!
      Εύχομαι να τα καταφέρεις και επίσης να καταφέρεις να έρθεις και αυτοπροσώπως ! Φιλιά πολλά πολλά !!!

      Διαγραφή
    2. πράγματι, είμαι τυχερή! :) δύσκολο μου φαίνεται, αλλά ποτέ μη λες ποτέ! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. Γνωρισα χώρες μακρινές
    με πλούτη και με κάλλη
    Όμως σαν την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
    καμμιά δεν είναι άλλη!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    Το στιχακι στη σημερινη μερα στο ημερολογιο! τυχαίο? δε νομιζω!
    Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά παιδί μου, με σένα πάντα συμβαίνουν καρμικά πράγματα !!! Τυχαίο ! Σιγά μην είν΄ τυχαίο !!! Μακάρι να μπορέσουμε να έχουμε και τις δικές σου κατασκευές ! Να τις έφερνες και η ίδια ...
      Φιλιά πολλά πολλά, Μπαρμπουνάκι μουυυυυυ !!!!

      Διαγραφή
    2. Βρε βρε ταλεντα εδώ μεσα που βγαινουνε στην επιφανια!!!!!!για ανασκουμπόσου αδέρφι..!!! για την Μπαρμπη ΤΟ λέω Φωτεινούλα μου..... παω να εμνευστώ.....χι..χι..

      Διαγραφή
    3. Παιδί μου, το Μπαρμπουνάκι είναι ταλεντάρα !!!

      Διαγραφή
    4. ερχομαστε απο βορρά

      π΄ανατολή και δύση

      στα νότια να φερουμε

      ήλιο για να φωτίσει!

      χα χα χα, ε! μα με προκάλεσε η αδερφόυλα μου το Ρoυλακι!!!Ομως αυτο πρεπει να συνοδέψει ενα κουμπαρά ήλιο! αμ πώς?Barby-b....

      Διαγραφή
    5. Ρουλάκι το ΄χεις !!! Αφού τα λέω εγώ !!!
      Και βέβαια θα συνοδεύσει κουμπαρά !!! Αναξιοποίητο θα το αφήσουμε ;

      Διαγραφή
  20. ΚΙ ΕΣΥ ΒΑΡΒΑΡΑ ΝΟΥ;;;;;;;
    ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OXI Ρένα μου, αυτό δεν τόχω....Ομως αντιγραφες μπορώ να κάνω, γιαυτο παντα αναφέρω και την πηγή....
      φιλακια!

      Διαγραφή
    2. Ρένα, το μπαρμπουνάκι είναι πολύπλευρο ταλέντο ! Θα το δούμε αυτό εν καιρώ ...

      Διαγραφή
  21. Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ , ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!
    ΓΙΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριτς που θα τον βγάλω ! Σ΄ευχαριστούμε Ρενάκι που θα μοιραστείς μαζί μας κουμπαράδες από τη Θεσσαλονίκη ! Και για γούρι και επί της ουσίας ...

      Διαγραφή
  22. ...Χαιρετω την ομορφη παρεα..να σαι καλα Φωτεινη μου..Ευλογημενη χρονια..παλι φωτια θα παρουν οι παγκοι..ολες μαζι μπορουμε..τι υπεροχα πραγματα θα στεισουμε παλι..ολα του Θεου θα γινουν..καλη και δυνατη συνεχεια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ωραία ευχή : Ευλογημένη χρονιά ! Αμήν Μαράκι μου, να είμαστε όλοι καλά ! Κι εγώ ανυπομονώ να δω τί θα σκαρφιστεί πάλι η γειτονίτσα μας ! Χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι κι εσύ μαζί μας ! Εύχομαι κι εσύ να σκεφτείς σοβαρά την αυτοπρόσωπη εμφάνισή σου στη γιορτή μας ! Σε φιλώ πολύυυυυ !!!!

      Διαγραφή
  23. Σας παρακλώ πεστε μου, απο ποιό υλικό ειναι φτιαγμενοι οι κουμπαραδες: σαλιγκαρι, μορφη χωρις προσωπο, και εκεινος με τα φασόλια? Πηλός? Ευχαριστω.Μια περιεργη Barby-b....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκι μου, είναι πηλός ! Είδες τί μπορεί να φτιάξει κανείς που ξέρει να χειρίζεται τον πηλό ; Άσε, κι εγώ το έχω στα υπ' όψιν, αλλά δεν έχω, βρε παιδί μου, κάποιον να μου δείξει από κοντά ...

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα Φωτεινή!! Πολύ χαίρομαι που θα έχω την ευκαιρία να δω από κοντά μια τόσο όμορφη προσπάθεια. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να φτιάξω κουμπαράδες ( κατάλληλους για να πουληθούν εννοώ). :) Είμαι στην διάθεσή σας πάντως για οτιδήποτε μπορεί να σας φανώ χρήσιμη σχετικά.
    Περιμένω το banneraki! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ είσαι δική μας εσύ !!!! Ω τί χαράαααααα !!!!!
      Έχω χάσει τα λόγια μου ! Γράφω και σβήνω, σβήνω και γράφω ! Κάτσε σου στέλνω μέιλ !!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα έμεινες με την χαρά ε;
      Το email μου είναι confumind@gmail.com :)

      Διαγραφή
  25. Φωτεινή τέλι ει η κουμπαράδες και η ιδέα.......για το μπαζάρ θα ήθελα πολύ να ήμουν εκεί!!!!!!!!!! καλή επιτυχία
    θα ήθελα να μαθω απο τι είναι φτιαγμένα τα σπιτάκια??????????? φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς Ήρθες, κοριτσάκι !!! Τα σπιτάκια είναι από πηλό. Προσωπικά δεν έχω φτιάξει ποτέ, αλλά η φίλη μας η Νάσια από το la casita de amistad έχει ανεβάσει πολύ ωραίες οδηγίες ! Η διεύθυνση είναι αυτή :
    http://lacasitadeamistad.blogspot.gr/2012/01/blog-post_25.html
    Υποψιάζομαι ότι κάπως έτσι έχουν φτιαχτεί και αυτά τα σπιτάκια ! Επίσης, άν είσαι Αθήνα, ξέρω ότι οι Χρυσομέλισσες (http://xrysomelisses.blogspot.gr/) κάνουν διάφορα μαθήματα με τη Βικούλα μας την Ποδηλάτισσα στα οποία δείχνουν πώς να φτιάχνουμε τέτοια σπιτάκια ! Δεν είναι πανέμορφα ;;;
    Εγώ σου λέω να έρθεις μια βόλτα στην Πάτρα μας να γνωριστούμε και από κοντά ! Με ή χωρίς κουμπαράδες και Μηνύματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ Βικούλα.... Εδώ Ποδηλάτισσα.... Τα σπιτάκια είναι φτιαγμένα με γυψόγαζα!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Α ναι μωρέ παιδί ! Κι έλεγα ότι κάτι δε μου πάει καλά ! Με πηλό είναι άλλες κατασκευές που ρωτούσε η Βαρβάρα !
      Σούλα μου επενέβη η Δασκάλα για την αποκατάσταση της αλήθειας !!!

      Διαγραφή
  27. Νάμαι και εγώ...... κάπου διάβασα πως περιμένεις από μένα 1000 κουμπαράδες... αλήθεια είναι ή ψέματα???? Λοιπόν για να σοβαρευτούμε.... Ετοίμασε αποθηκευτικούς χώρους... στείλε με mail μια διεύθυνση για να αρχίσουμε να στέλνουμε... και φτιάξε μπανεράκι γιατί πρέπει το νέο να κυκλοφορήσει!!!! Και στρώσεις δεν στρώσεις το γκαζόν ή το κόκκινο χαλί περίμενε μας γιατί ερχόμαστε Πάτρα!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικούλαααααααα !!!!!! Ε ναι το παραδέχομαι παρήγγειλα περίπου τόσους κουμπαράδες !!! χιχιχιχι που λέει και το Ρουλάκι ! Δεν ξέρεις πόσο πολύ θα χαρώ να σε δω από κοντά !!! Το μπανεράκι είναι υπό κατασκευή και θα ειδοποιηθείς σύντομα για τις διαδικαστικές λεπτομέρειες ! Ε ρε τί έχει να γίνει στην Πάτρα λέμεεεεεε !!!!!!

      Διαγραφή
  28. Μιά σταγόνα προσφοράς
    στης αγάπης το ποτήρι
    ξεχειλίζει η χαρά
    και δεν σου χαλά χατίρι..
    Ξεκινήστε απο τώρα
    όλες να ανασκουμπωθούμε
    και μην χάνετε ούτε ώρα,
    δείξαμε πως το μπορούμε..
    Κουμπαράδες ένας κι ένας
    για την Πάτρα ξεκινάνε
    με καράβια και με τρένα
    στο bazaar όλοι να πάνε...!!!!

    εεεεεε μην θέλεις και πολλά με την πρώτη..!!!
    ξενύχτησα.. ( στην πόρτα σου και σιγοτραγουδώ.. εδω ειναι ο Παράδεισος...και η χαρά εδώ) άλαξα τον στίχο ποιητική αδεία...Φωτεινούλα μου αλλα χαλαλι σου...φιλουρες... δεν μου φώναζες πιο νωρίς για το άπλωμα του τραχανά!!!! χι..χι.χι.. φιλάκια χαρούμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι ατελείωτοοοοο !!! Άμα έχουμε εσένα δεν φοβόμαστε κανένα !!! Ξέρω ότι θαύματα θα κάνεις πάλι με τον τρόπο σου ! Κανόνισε να έρθεις Πάτραααααααα !!!!! Πλίιιιιιιζζζζζζ !!!!!

      Διαγραφή
    2. Βρε κορίτσι μου σου εστηλα τηλεφωνο στο μεηλ... σου ή δεν τα παιρνεις η δεν τα βλέπεις... και διευθηνση θελω...΄΄όοοολα τα θελω...κανόνισε..χι.χι.χι.. στην Πάτρα θελεις να έρθω;;; κουνησε το κεφάλάκι σου μια δεξια μια ..αριστερά... χι..χι.. πλάκα με κάνεις;;;

      Διαγραφή
    3. Δεν έχω λάβει μέιλ, βρε πουλάκι μου ! Σου έστειλα ξανά εγώ,για κοίτα, να δούμε τί θα απογίνουμε !!! Δηλαδή, άμα το κουνάω το κεφάλι μου δεξιά αριστερά θα έρθεις ;;;;;;;;

      Διαγραφή
  29. καλή επιτυχία εύχομαι ολόψυχα!!!!!!!!! Fotini μου είναι όντως γατάκι νίτζα!!!χαχαχα!!!!!!όπως και όλα τα γατάκια της μαυρούλας!!!χιχιχι!!!!!!!ναι!!!και όποιος δεν έχει κατοικίδια χάνει!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ σε προσπέρασα ;;; Απαπαααααα ...
      Γατοφιλάκια πολλά και από εμένα ! Πειράζει να στείλω και ένα κουταβο-φιλάκι ;;; Δε νομίζω ...

      Διαγραφή
  30. τι να πω,είσαστε απίθανες!!!!Καλή επιτυχία Φωτεινούλα μου.Οι πρώτοι κομπαράδες που ειναι εξαιρετική,συνοδευμένα με τα όμορφα ποιήματά σου,έκαναν την ανάρτηση άκρως ενδιαφέρον.Σας εύχομαι καλή συνέχεια και αγωνιώ για τους επόμενος.Συγχαρητήρια !!!!
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Christa μου, να με συγχωρείς που πήγα παρακάτω χωρίς να σε χαιρετίσω ! Αν και εκ παραδρομής, λάθος μέγα ! Σ΄ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση ! Εύχομαι και σ' εσένα ό,τι καλύτερο, έμπνευση και δημιουργία ! Η Πάτρα να ξέρεις σε περιμένει !!!

      Διαγραφή
  31. Φωτεινή μου εύχομαι καλή επιτυχία για την δράση που ανέλαβες. Θα προσπαθήσω και εγώ να φτιάξω. Προς το παρόν πήρα την φωτό και την εβαλα στο μπλογκ μου.Φιλάκια και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ, κοριτσάκι μου ! Την δράση αυτή την έχουμε αναλάβει όλες μαζί ! Και αυτό είναι το ωραιότερο απ' όλα ! Θα χαρώ πολύ να σε δω να φέρνεις τον κουμπαρά σου με τα χεράκια σου !!! Φιλιά Πολλάαααα !!!!

      Διαγραφή
  32. Νικολιτσα Αντωνοπουλου17 Ιανουαρίου 2013 στις 4:56 μ.μ.

    Καλο απογευμα στην Νο 1 Βazaarian!!! Kαλα,κατι η ηλικια μου κατι εσυ με την αναρτηση σου ,κατι ολες οι αλλες στιχουργοι ,θα με κουφανεται.Χα χα χα!!!Μπραβο σας ρε κοριτσια μου.Αν και το μεγαλο Μπραβο .,παει στην Ρενα την αρχηγο. Λοιπον καποιες διευκρινησεις .Η κοπελα χωρις προσωπο ,το σακουλι με τα φασολια,και το σπιτακι με τις πρασινες πορτες, ειναι κεραμικα για ρεσω που δεν πουληθηκαν στην δωροεκθεση του Αντωνοπουλειου Ιδρυματος.Ανακυκλωση δεν ειπαμε?Τα εκλεισα λοιπον με χαρτι και κολλα και ετοιμοι οι κουμπαραδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, Νικολίτσα μου δεν είμαι νούμερο 1, αλλά πολύυυυυ μεγάλο νούμερο !!! χαχαχαχα ...
      Είδες τα κοριτσάκια που δίνουν το παρών ; Παρά το γεγονός ότι έχουν δώσει ήδη ρέστα στη Θεσσαλονίκη ! Έτσι για να ανακυκλώνουμε όχι μόνο υλικά αλλά και δυνάμεις !!! Σε φιλώ πολύ !!!!!

      Διαγραφή
  33. Για σένα έκατσα στον υπολογιστή και ομολογώ ότι είσαι πρώτη στο να ξεσηκώνεις τα πλήθη!!!! Όλεεεεεεε και βουρρρρρρ για Πατρινούς κουμπαράδες!!!!! Τα στιχάκια είναι σούπερ και η ιδέα συνοδείας των κουμπαράδων άκρως πρωτότυπη!!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι και φυσικά να μαζέψεις πολλούς και υπέροχους κουμπαράδες!!!! Σε φιλώωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικάκιιιιιιι !!!!! Ολεεεεεε !!!! Είναι τιμή μου να σε ξεσηκώνω !!! Αχ, εσένα πότε θα σε γνωρίσω άραγε από κοντά ;;; Έχει ο Θεός, όμως ... Να μου είσαι καλά και να περνάς πού και πού να τα λέμε, γιατί ένας κοινός γνωστός (χιχιχι) με έχει κάνει πιστό σου οπαδό !!! Σε φιλώ πολύυυυυυυ !!!!

      Διαγραφή
  34. Εννοείτε ότι θα είμαι παρούσα και στην Πάτρα!!!!με τα μούτρα στη δουλειά!!!!ρολόγια,κουμπαράδες θα πάρουν φωτιά οι πάγκοι που λέει και το Μαράκι!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Να είσαι κι εσύ καλά Δεσποινάκι μου που δηλώνεις παρούσα ! Όλες Μαζί Μπορούμε ! Αυτό έχει δείξει η ιστορία ! Μωρέ με τόσες δουλειές που έχουμε ανοίξει, θα πάρουν φωτιά όχι μόνο οι πάγκοι αλλά και τα πατζάκια μας ! χαχαχα
    Κοίτα να έρθεις Πάτρα, ε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αργησα αλλά ήλθα κι εγώ! Μην νομίζεις ότι με ρυθμό..σαλιγκαριού θα συνεχίσω!! Και , πρώτα ο Θεός, θα δώσω οπωσδήποτε το παρόν στην Πάτρα!!
    Με πολλούς κουμπαράδες!!!
    Φιλάκια, γλυκειά μου! Και να έχεις πάντα τη δύναμη να ανταπεξέλθεις σε όλη αυτή την όμορφη προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είναι τεράστια είδηση ότι θα έρθεις Πάτρα !!! Δεν ξέρεις πόσο πολύ χαίρομαι !!!!! Τί τέλειαααααααα !!!!!!
    Σ' ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ, Πεπάκι μου για όλα !!! Ειλικρινά ...
    Σε φιλώ πολύ πολύ !!!
    Γιούπιιιιιιιιι !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Kαλή χρονιά,καί χρόνια πολλά γιά τήν εορτή σου Φωτεινή μου!!Καλή επιτυχία στην καινούρια προσπάθεια,και μπράβο που έχετε τέτοιες όμορφες προτωβουλιες.Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σ΄εσένα Ντιμάκο μου ! Σ΄αυχαριστώ πολύ για τις ευχές σου ! Η βασική πρωτοβουλία ανήκει φυσικά στη Ρένα, σ΄εμάς ανήκει η πρωτοβουλία να πάρουμε τη σκυτάλη ! Βρε τί έχουμε πάθει όλοι με τους Κουμπαράδες ! Φωτιές μας άναψε η Ρενού !

      Διαγραφή
  39. Καλώς σε βρίσκω Φωτεινή μου!Καλή χρονιά σου εύχομαι και χρόνια πολλά για την γιορτή σου!Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου στο blog μου και σε συγχαίρω για την υπέροχη πρωτοβουλία σου γι' αυτό το γενικό ξεσηκωμό αλληλεγγύης στην αγαπημένη μου Πάτρα! Στην πόλη σου Φωτεινή μου, πέρασα τέσσερα αξέχαστα φοιτητικά χρόνια κι' έχω τις πιο όμορφες αναμνήσεις. Εκεί γνώρισα τον άντρα μου κι' εκεί έγινε η αρχή της κοινής μας ζωής.Την αισθάνομαι λοιπόν και λίγο δικιά μου πόλη.Κάποιους κούμπαράδες τους ξεκίνησα για την εκδήλωση της Θεσσαλονίκης αλλά τελικά δεν μπόρεσα να τους ολοκληρώσω στην ώρα τους και είχα στενοχωρηθεί πολύ.Αλλά ευτυχώς υπάρχει και δεύτερη ευκαιρία.Δηλώνω λοπόν την συμμετοχή μου και εύχομαι καλή επιτυχίαααα!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που έχεις όμορφες αναμνήσεις από την πόλη μας και που έπαιξε μάλιστα και τόσο σημαντικό ρόλο στη ζωή σου ! Δεν ξεχνιόμαστε, παιδί μου, εμείς ! χαχαχαχα
      Να τολμήσω να υποθέσω ότι θα κατέβεις μια βόλτα τις μέρες του bazaar στην Πάτρα, για να θυμηθείς τα παλία ;;; Ε, κι αν δεν είναι τις μέρες του bazzar, ας είναι έστω και κάποια άλλη στιγμή !
      Καλώς Ήρθες, Αρετούλα !!!

      Διαγραφή
  40. Φωτεινή μου, βλέπω ότι άρχισαν ήδη να μαζεύονται κι άλλοι, πόσο χαίρομαι!!! Είναι όλοι υπέροχοι!!! Καλή συνέχεια σε όλες σας, καλή δύναμη γιατί όλες μαζί μπορούμε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινάκι θησαυρένιο, η αρχή έχει ήδη γίνει ! Στο χέρι μας είναι να κάνουμε μια όμορφη εκδήλωση για καλό σκοπό ! Αφού είπαμε, Όλοι μαζί μπορούμε !!! Φιλιά Πολλά !!!

      Διαγραφή
    2. Φωτεινή γεια σου.Η κουμπαράδες είναι ο ένας πιο όμορφος από τον άλλο, θα ήθελα και εγώ να στείλω αλλά δεν ξέρω το που... Αν μπορείς να με καθοδηγήσεις!!!! θα το ήθελα πολύ.
      Σ'ευχαριστώ για τα καλά σχόλια σου. Φιλάκια.........

      Διαγραφή
    3. Σουλάκι, θα γίνει ενημερωση εν καιρώ για το πότε θα ξεκινήσουν οι αποστολές των κατασκευών ! Το θέμα είναι ... να υπάρχουν κατασκευές ! χχχααααα
      Κάτσε θα σου στείλω μέιλ ...

      Διαγραφή
  41. Τελικά αυτός ο πίνακας απέκτησε πολλές ερμηνείες πάλι καλά που δεν απέκτησε και δείκτες!χαχαχα Πολύ έξυπνη αφίσα Φωτεινούλα, είδες οι καλές συναναστροφές τι αποτελέσματα φέρνουν;
    Πολύ έξυπνο και το κόνσεπτ που εφηύρε η Πατρινή ευστροφία, ώστε να ξεφύγει απο τη σκιά της Θεσσαλονίκης
    Για μια ακόμα φορά θα ευχηθώ ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και καλό κουράγιο οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα!
    Φιλάκια πολλά μικρή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλίτααααααα !!!! Ο πίνακας αυτός πάει κι έρχεται από βορρά σε νότο και ανατολή σε δύση και τούμπαλιν ! Προβλέπω να γίνει ο πιο πολυταξιδεμένος πίνακας ever ! Αλλά και η αφίσα απερίγραπτα έξυπνη έτσι ; Εμ, Γρανάζης είναι αυτός ! Δεν θα περίμενα τίποτα λιγότερο !!!
      Όσο για το κόνσεπτ που λες δεν είναι τίποτ' άλλο από τον τρόπο που έχω εγώ η ίδια συνηθίσει να επικοινωνώ ! Δεδομένου ότι είμαι κυρίως γραφιάς και από σπόντα crafter, ήταν αυτό που μου ήρθε (σχεδόν) πρώτο στο μυαλό !
      Η Θεσσαλονίκη, Χαρουλάκι, είναι πηγή έμπνευσης ! Και όλοι μαζί συνεισφέρουμε σε κάτι όμορφο ! Τέτοιες προσπάθειες, άλλωσρε, είναι πάντα ολόφωτες χωρίς σκιές !!!
      Υ.Γ. Πότε θα σε δωωωωωω ;;;;;;;

      Διαγραφή
  42. Καλή επιτυχία στην πρωτοβουλία σου γλυκούλα Φωτεινή μου!! Καλή δύναμη να έχεις και να μαζευτούν πάάάάάρα πολλοί!!! Όλα να έρθουν εύκολα και βολικά, με αποτέλεσμα που θα βοηθήσει πολύ!!!!Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανουλίτσα μου, σ΄ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ για τις ευχές σου ! Μακάρι όλα να πάνε κατ' ευχήν, γιατί χρειαζόμαστε -νομίζω - τέτοιες ανιδιοτελείς μαζώξεις !!! Μακάρι να κάνεις μια βόλτα και στην Πάτρα, για να σου δώσω πολλά φιλιά και από κοντά !!!!!

      Διαγραφή
  43. Καλή επιτυχία εύχομαι, με πάρα πάρα πολλούς κουμπαράδες και όλα να πάνε κατ'ευχήν!!! Οι πρώτοι κουμπαράδες είναι εξαιρετικοί!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Σπυριδούλα μου ! Μακάρι να πάνε όλα κατ΄ευχήν ! Αλλά γιατί να μην πάνε ; Αφού είμαστε όλες μαζί !!!! Σε φιλώ και σε περιμένω Πάτρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς σε βρήκα...προσπάθησα να γίνω και αναγνώστρια, αλλά ο μπλόκερ μου λέει πως ξεπέρασα το όριο και να σβήσω κάποια..έχω κάποια που δεν υπάρχουν πια, αλλά δεν ξέρω πως να τα σβήσω...
    Καλή επιτυχία στο όμορφο έργο σας...δυστυχώς δεν το έχω με τις κατασκευές και μια απόπειρα που έκανα για κουμπαρά κατέληξε σε αποτυχία..θα ξαναπροσπαθήσω όμως..σίγουρα όμως θα φροντίσω να έρθω Πάτρα τον Μάη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να τα λέμε ακόμα κι αν δε γίνεις αναγνώστρια ! Μπορείς να γίνεις απλά ...σχολιάστρια ! χαχα
      Σ΄ευχαριστούμε για τις ευχές σου Μαράκι μου ! Είμαι σίγουρη πως άν αφεθείς όλο και κάτι θα καταφέρεις ! Μιλώ εκ πέίρας ! Άν όχι, τότε δε χάλασε κι ο κόσμος ! Θα τα πούμε όπως και να ΄χει στην Πάτρα !!!!
      Φιλιά Πολλάαααα !!!!

      Διαγραφή

  46. Εάν δυσκολεύεσαι να βρεις τη φωτεινή πλευρά ενός πράγματος, τότε γυάλισε τη σκοτεινή του πλευρά.

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή η παραίνεσή σου, Νάντια μου ! Σ΄ευχαριστώ για την ευχή ! Άν σε βγάζει ο δρόμος, πέρνα κι εσύ καμιά βολτίτσα από Πάτρα ! Φιλιάααα !!!

      Διαγραφή
  47. Καλή επιτυχία Φωτεινή μου, καλή αρχή και καλή δύναμη να έχετε στην όμορφη προσπάθεια που κάνετε.Θα είμαι και εγώ παρούσα με τους κουμπαράδες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πάρα πολύ, κοριτσάκι ! Είναι πολύ σημαντικό να σας έχουμε δίπλα μας σε αυτή την προσπάθεια ! Χαίρομαι πάααααρα πολύ που δηλώνεις κι εσύ παρούσα ! Θα έρθεις κιόλας αυτοπροσώπως ;;; Άσε με να ελπίζω ...

      Διαγραφή
  48. Υπέροχοι όλοι οι κουμπαράδες και εύχομαι από καρδιάς να πάνε όλα καλά!!!:)Και οι δικές σου δημιουργίες όμως Φωτεινή είναι καταπληκτικές!!!Μπράβο!!!
    Καλημέρα εύχομαι και να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς Ήρθες, Ειρηνούλα μου ! Μακάρι όλα να πάνε καλά ! Αρκεί να είμαστε όλες μαζί !!! Κι εσύ να είσαι καλά κοριτσάκι !!!

      Διαγραφή
  49. με το καλο να πουληθουν και να εχουν καλο αποτελεσμα

    σε περιμένω στο σπιτάκι μου να μου λες την αποψη σου για οτι κανω και τις προτασεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Όλοι είναι ιδιαίτεροι και υπέροχοι!!!! Μπράβο στην προσπάθειά σας!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστούμε πολύ Σοφάκι μου !!! Καλώς Ήρθες στην παρέα μας !!!!!

      Διαγραφή
  51. Καλησπέρα Φωτεινή! Συνεχίζουμε ακάθεκτοι!! Έτοιμο και το event στο facebook http://www.facebook.com/events/318827564886197/?ref=22 καλέστε φίλους και γνωστούς να μαθευτεί. Φυσικά όσο πλησιάζει ο καιρός θα το κοινοποιήσουμε και σε εφημερίδες, τηλεοράσεις, blogs κτλ. Καλή επιτυχία, εύχομαι να χτιστεί το σπιτάκι για τα παιδάκια! Πολλά φιλιά από Θεσσαλονίκη, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σούπερ τυχερή που είμαστε ΌΛΕΣ ΜΑΖΙ, γιατί να πόσο χρήσιμες είναι οι γνώσεις της κάθεμιάς μας !!!! Σ΄ευχαριστώ πάραααααρα πάααααααρα πολύ για το event !!! Πολύ σημαντική κίνηση !!!!! Η Θεσσαλονίκη κοντά είναι κοριτσάκι ! Έλα χεράκι χεράκι με τη Ρένα !!!!!
      Σε φιλώ πολύυυυυυυ !!!!!!

      Διαγραφή
  52. Αγαπητή Φωτεινή,
    χαίρομαι που συναντώ για πρώτη φορά μία blogger από την Πάτρα. Κάπου σε αυτήν την πόλη είμαι κι εγώ. Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί, ελπίζω να μην κάνω λάθος να γράψω εδώ, σε σένα, ότι έχω φτιάξει τον πρώτο κουμπαρά μου κι είναι εδώ:http://www.magnadi.blogspot.gr/2013/01/blog-post_25.html Αν πάλι δεν έπρεπε συγνώμη! Σε αυτήν την περίπτωση σε παρακαλώ πες μου τι πρέπει να κάνω!
    Ευχαριστώ
    despoina155

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι, πολύ καλά έχεις καταλάβει ! Ο κουμπαράς σου είναι ήδη στο μπλογκ της Δράσης ! Και έχει και Μήνυμα γραμμένο επάνω του ! ΤΕΛΕΙΑ !!! Καλώς Ήρθες και εμείς θα τα πούμε φυσικά κι από κοντά, ε ;;;
      Φιλιά Πολλάαααααα !!!!

      Διαγραφή
  53. Φωτεινή έχεις δίκιο, όλες μαζί μπορούμε να κάνουμε θαύματα, πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά και θα έχει μεγάλη επιτυχία το event, θα είμαστε σε επαφή, ότι χρειαστείς στη διάθεση σου στο greekblogsbywomen@gmail.com ή στο mamafromgreece@gmail.com πολλά φιλιά από τη Θεσσαλονίκη, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι σ' ευχαριστούμε πολύ Βικτώρια !!! Είναι πολύ σημαντική η συμβολή σου ! Θα επικοινωνήσουμε ...

      Διαγραφή
  54. Αγαπητή Φωτενή,
    σου στέλνω τον όμορφο κουμπαρά της Άντας και της Κασσιανής!http://magnadi.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html
    Σου εύχομαι μία καλή εβδομάδα!
    Χαίρε!
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλησπέρα, Φωτεινή μου! Σου στέλνω τον πρώτο κουμπαρά μου για την Πάτρα.

    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2013/02/blog-post_22.html

    Θα σου στείλω όμως και μέσω e-mail τις εικόνες. Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, καλησπέρα και καλό μήνα!

      Πέρασε να πάρεις ακόμη έναν κουμπαρά...

      http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html

      Σ' ευχαριστώ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου, Φωτεινή μου! Άλλος ένας κουμπαράς είναι έτοιμος, σε περιμένω να τον παραλάβεις!

      http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2013/04/blog-post_12.html

      Σ' ευχαριστώ! Καλό Σ/Κ να έχεις, πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  56. Αγαπητή Φωτεινή,
    ένας κουμπαράς από την Πάτρα για την Πάτρα περιμένει εδώ:http://www.magnadi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_22.html
    Σ΄ ευχαριστώ. Καλό απόγευμα, καλή δύναμη!
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή