Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Shabby Chic, I Love You !

Τί σχέση μπορεί να έχει μια γυναίκα Κριός με τις δαντέλες, τα στρας και τα βελούδα ;;;
Την στιγμή που η ίδια γυναίκα προτιμά τον "Πόλεμο των Άστρων", τον "Κόναν το Βάρβαρο" 
και τον "Άρχοντα" παρά το "Μια βραδιά στο Νόττινγκ Χιλ" !
Και μην ακούσω ποιόν "Άρχοντα" ! "Των δαχτυλιδιών" φυσικά ! 
(Για να μην αναφέρω ότι η περί ης ο λόγος μέχρι να τελειώσει το δημοτικό είχε λιώσει όλες τις κινέζικες ταινίες δράσης του Τσάκι Τσαν !)
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, η ίδια γυναίκα κυνηγούσε μεγαλώνοντας κάθε ταινία βικτωριανής εποχής του James Ivory και παρακολουθούσε γελοιωδώς εκστασιασμένη το στρώσιμο του dinner table στα "Χρόνια της Αθωότητας" του Σκορσέζε ! 
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, τω όντι !  
Και τώρα πια - στην προκεχωρημένη ωριμότητά της - η γυναίκα αυτή ανακάλυψε το Shabby Chic !
Οι δαντέλες, τα μαραμπού, τα στρας και τα βελούδα τραγανίζουν ύπουλα τον macho ψυχισμό  της (χχχαααα) 
και την αφήνουν - απορημένη αλλά και μανιασμένη συγχρόνως - να διαλέγει στα καταστήματα με είδη ραπτικής διάφορα υλικά που ούτε το όνομά τους δεν ξέρει, ελπίζει όμως να της ταιριάξουν σε αυτό που έχει σχεδιάσει στο ρομάντσο - χτυπημένο κεφάλι της !
Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα του ατέλειωτου σερφαρίσματος στο Pinterest και της εξ αυτού του λόγου γνωριμίας αυτής της γυναίακας με το Shabby Chic !

Μια θήκη γυαλιών που από κατάμαυρη έγινε Χερουβείμ :
  



Και ένα κουτί παπουτσιών το οποίο, αφού οχυρώθηκε περιμετρικά με μακετόχαρτο, 
ντύθηκε αναλόγως, για να στεγάσει τις λευκο-μπεζο-εκρού (άντε και μερικά κοκκινωπές) 
κορδέλες της. 



 



Τί να είναι, άραγε, αυτός ο άνθρωπος στην πραγματικότητα ;;;
Ένας εκ γενετής βάρβαρος που σιγά σιγά εκπολιτίστηκε ;
Ή μήπως μια γυναίκα που αρνούνταν μέχρι πρότινος την εύθραυστή της φύση ;
Όπως και να ΄χει το πράγμα, το Shabby Chic την βρήκε και παίζει με τα νεύρα της ...
Ούτε η ίδια γνωρίζει πού θα σταματήσει ο λευκο-μπεζ κατήφορος !
Το μόνο που ξέρει είναι ότι σπίτια και διακοσμητικά θα ήθελε να τα ντύσει όλα με τρέσες και κηπούρ.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ιστορία του εθισμού της στο board της στο Pinterest με τίτλο Vintage and Shabby Chic Beauty. Από το Pinterest ξεκίνησαν όλα ...
Προσωπικά της εύχομαι περαστικά και να καταφέρει σύντομα να ισορροπήσει μεταξύ
των ουνικών παραδόσεων (που επί πολλά συναπτά έτη ασπαζόταν !) και της γαλλο-βικτωριανής αισθητικής που πρόσφατα την έχει κατακτήσει !
Κάντε κι εσείς μια ευχή ! Για συνάνθρωπο πρόκειται !
χχχαααααα

Σας φιλώ πολύ πολύ και Σας εύχομαι μια όμορφη και εποικοδομητική εβδομάδα !
Σας ευχαριστώ πάααααρα πολύ για τις ευχές Σας στην προηγούμενη ανάρτησή μου !
Μακάρι φέτος να τα λέμε συχνότερα. 
Ήδη έχω ξεκινήσει με χαρά τις επισκέψεις μου στα σπιτάκια Σας !
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


87 σχόλια:

  1. Ότι και να λες, πιστεύω ότι το ρομαντικό alter ego σου..., κυριαρχεί σιγά-σιγά επικίνδυνα των ουνικών παραδόσεων μέσα σου!! Δεν εξηγείται αλλιώς το ότι οι δημιουργίες σου κλέβουν την παράσταση με την τελειότητα και τις λεπτομέρειές τους. Δεν σου εύχομαι...περαστικά, αλλά περιμένω ανυπόμονα τη συνέχεια του νέου σου...έρωτα!!
    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη χρονιά, δημιουργική, γεμάτη επιτυχίες, χαμόγελα, πολλή αγάπη, ευτυχισμένες στιγμές και να βλέπεις τα όνειρά σου να εκπληρώνονται ένα προς ένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί ωραία που μου τα λες !!! Σ΄ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ ! Και τελειότητα και λεπτομέρειες !!! Πωπωωω, ποιός τη χάρη μου ! Και μάλιστα από τον Ονειρόκοσμο !!! Ωραία μου μπήκε το ΄14 !
      Ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου τις όμορφες ευχές σου, γιατί απαρίθμησες ακριβώς τα πράγματα που κι εγώ θεωρώ σημαντικά σε αυτή τη ζωή ! Μαζί με την υγεία φυσικά ! Σε φιλώ πολύ πολύ !!!

      Διαγραφή
  2. Α, μιλάμε για τόσο προχωρημένη κατάσταση, ε;
    Γυρευε πόσο καταπιεσμένο ρομαντισμό έκρυβε η... συνάνθρωπος μέσα της και τώρα έκανε το μπάμ και γέμισε το σύμπαν δαντέλες... Χα,χα!!
    Καρδια μου είσαι απόλαυση!
    Εμένα προσωπικά μου αρέσουν πάααααρα πολύ, αλλά εγω ανέκαθεν ήμουν ονειροπαρμένο ψαράκι και δύσκολα το έκρυβα.Ούτε άρχοντες, ούτε κινέζους ούτε τίποτα...Αστα.
    Κeep working!!
    Φιλάκια πολλάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Νικούλα μου, λες να ήταν καταπιεσμένος ο ρομαντισμός ;;; Δεν αποκλείεται καθόλου ! χαχααα Γι΄αυτό και όρμηξε τώρα που βρήκε ευκαιρία ! Μπα σε καλό του ! Ψαράκι μου γλυκό, εσύ ξέρεις από ρομάντζα εεε ; Θα σου ζητήσω ιδιαίτερα, για να συμφιλιωθώ με τούτο το καινούριο που μου έσκασε ! Πώς θα γίνει αυτό ;;; Για να κανονίσουμε ...
      Σε φιλώ πολύυυυυ !!!!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα να δεις θα χρειαστούν κάμποσες ...συνεδρίες, καμιά τριανταριά πιστεύω για αρχή θα ήταν καλά, αλλά θα' ρχεσαι να μου τα λες έτσι να μου φτιάχνεις τη μέρα, εντάξει;
      Χα,χα!
      Καλά μη φανταστείς ότι κι εγω ήμουν καμιά Μπάρμπι, αλλά ,ναι ,ήμουν ρομαντική ψυχή.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν, νομίζω ότι το shabby chic σου πάει... πολύύύύ!!!!!!
    Έγιναν υπέροχα, ειδικά η θήκη!
    Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για το νέο χρόνο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σ΄εσένα, κοριτσάκι μου ! Η θήκη είναι φορτωμένη με πολύ ρομάντζο μιλάμε ! χαχα Αν μη τι άλλο δεν είναι καθόλου minimal, όπως κι εγώ ! :)))
      Σε φιλώ πολύ πολύ ! Θα τα πούμε και στο σπιτάκι σου !

      Διαγραφή
  4. Το ξερα οτι εσυ κρυβεις πολλα ρομαντικα στοιχεια μεσα σου...αλλα τετοια κατρακυλα,δε το περιμενα χαχαχαχαα!
    Πρεπει να σου πωωω οτι θαυμαζω την εξελιξη σου στη χειροτεχνια.Κανεις θαυμασια δουλεια φωτεινουλι μου!μπραβοοοοοοοοο!
    επισης επιβραβευω την αλλαγη της εμφανισης του μπλογκ σου!φωτεινο,ανανεωμενο,απλο και πολυ ομορφο!!!!τα υπολοιπα θα στα πω στο τηλεφωνο ...αν θυμηθεις να με ΠΑΡΕΙΙΙΙΙΙΙΙΣ!!!!!!φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τόσο "φωτεινο,ανανεωμενο,απλο" που προς στιγμήν νόμισα οτι μπήκα σε θάλαμο Νοσοκομείου,αλλά είδα τις δαντέλες κι έμεινα.Τι λες χρυσήήή μου;;; πού τις έχεις κάνεις όλες όμοιες σου(όχι κι όλες κάποιες αντιστέκονται σθεναρά)

      Διαγραφή
    2. θα ρθει και η σειρα σου!!!εδω η βιλλιωτη ξεκινησε τα mixed media!!!!xaxaxaa

      Διαγραφή
    3. Εγω δε σκαμπάζω απο απειλές, όσο για το mixed media...νάταν μόνο η Βιλλιώτη...επιδημία!Προτιμώ να μείνω απόξω

      Διαγραφή
    4. Θάλαμο νοσοκομείου ;;;; χχχααααα
      Δεν είναι τυχαίο ότι στους ψυχικά ασθενείς συνιστούμε λευκά χρώματα !!! άκου θάλαμο νοσοκομείου ! χχαχαχα
      Μισιρλούκο μου, είσαι το μπλογκικό μου είδωλο (και όχι μόνο ...) και οι παρατηρήσεις σου με φουσκώνουν υπερηφάνια σε βαθμό ...σκασμού !!! Σ' ευχαριστώ πολύυυυυ

      Διαγραφή
    5. Τότε να σας αφήσουμε μόνες, τι μας χρειάζεστε τος υπόλοιπες, να φέρνουμε τις πάπιες;

      Διαγραφή
    6. Σταμάτα βρε, παραπονιάρικο ! The more the better, που λένε !!! Είπαμε ο Μισιρλούκος είναι ο εφηβικός μου έρωτας κι εσύ ο ανεκπλήρωτος !!! Έτσι μας έχεις όλους στο χέρι ! Γιατί μας ξεγλιστράς σαν χέλι ! Καψούρα ατελείωτη, εσύ ! χχχαααααα

      Διαγραφή
  5. Φωτεινούλι αυτό που κάνεις δεν ξέρω τι είναι, αλλά μ'αρέσει! Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να'χουμε ντε και καλά μια πλευρά εμείς οι γυναίκες; Εμένα προσωπικά μου τη δίνουν οι ετικέτες γι'αυτό και δεν τις ''κολλάω'' στους ανθρώπους. Προτιμώ και να μη μου τις κολλάνε, εννοείται! Λοιπόν, στο θέμα μας... Όνειρο οι δημιουργίες σου, ρομαντικέ μου Τσάκι! Συνέχισε και μην αφήσεις τίποτα χρωματιστό! Ξέβαψέ τα όλα...χαχα... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μίλησε κι η ζωγράφος: Όλα σέπια!

      καλά ραντεβού είχαμε στη σειρά;;;ούτε στο ΙΚΑ να περιμεναμε!

      Διαγραφή
    2. Καλά, έλιωσα με το "ρομαντικέ μου Τσάκι" ! Μου ήρθε στο μυαλό η "κούκλα του Τσάκι" ! χχχαααα
      Ταλαντούχα μου ζωγράφε, δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα ! χεχεχε (σαρδόνιο γέλιο, λέμεεεε)
      Όσο για τα χρώματα : Τί κακό με βρήκε ;;; Εκεί που τα ήθελα όλα κόκκινα, τώρα έχω μια γαβάθα λευκό χρώμα και βάφω ! Σε φιλώ πολύυυυυ (και όπως είπαμε ...)

      Διαγραφή
    3. τουλαχιστον το λευκο ειναι πιο φτηνο!!!!να ενα καλο!!!

      Διαγραφή
    4. Βρε λες ενδόμυχα αυτό να σκέφτηκα και το ΄ριξα στα λευκά ;;; χχχχααααα

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ περνάω φάσεις με τα χρώματα. Πριν λίγα χρόνια ήθελα τα πάντα χρωματιστά, τώρα θέλω να τα ξεβάψω πάλι...χαχα. Ευτυχώς έχω και χρώματα και πινέλα!

      Διαγραφή
    6. Σ΄έπιασε κι εσένα η κρίση, εε ;;;

      Διαγραφή
    7. βρε κορίτσια;;; θα αφήσετε χώρο και σε κανέναν άλλον να μιλήσει;;μονότερμα την πήρατε την ανάρτηση;; χι.χιχ αμα σας πιάσει η λογοδιάρεια ομως ποιός σας σταματάει..έ; χι.χι. Φωτεινούλα μου για βάλε μια τάξη εδώ μεσα..!!χι.χι.

      Διαγραφή
  6. Ας κάνω μια ευχή μια που πρόκειται για συνάνθρωπο,αν κι έτσι βαρεμένο που τον κόβω δε βλέπω ελπίδες ανάνηψης,αλλά...εύχομαι... Για το καλό των καταστημάτων με είδη ραπτικής απο του Ούφο που τους προέκυψε,αγνοώντας και τις ονομασίες των υλικών που απαιτεί να δει. (Πότε θα μου τον γνωρίσεις τον συνάνθρωπο, να εκδράμομεν ομού αντάμα)
    Τώρα που το ξανασκέφτομαι, σκέφτομαι με ανατριχίλα την προτέραν του περιοδο που ο ίδιος θεωρούσε φυσιολογική (άκου Τσάκι Τσαν!!! μπλιααααχχχ) και με δέος την σημερινή που θεωρώ του πάει περισσότερο,είναι πιο ΓΥΝΑΙΚΑ ,ρε παιδί μου,όχι εισαγγελέας -καταπέλτης σε δικαστήριο (τώρα πως μου βγήκε αυτό θα σε γελάσω)
    Τέλος πάντων,για να τελειώνουμε γιατί έοχυμε και δουλειές και περιττόν να χάνουμε χρονο με καμένες υποθέσεις, εγω την ευχή θα την κάνω,όχι όμως πως το θέλω,αλλά επειδή εσυ μου το επιβάλεις
    Φιλιά πολλά κι εύχομαι απο καρδιάς να βρεθούν περισσότερες δαντέλες και κηπούρ στο διάβα σου,ΝΑ ΣΑΡΩΣΕΙΣ!!!!
    Ελπίζω αυτή η διάθεση που μας μπήκε το '14 να διαρκέσει και να μην μας αφήσεις με τη χαρά στα δόντια(δε μας έχουν μείνει και πολλά ορισμένων, κι άντε να την συγκρατήσουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κανένα φαφούτικο φίλο μου δεν χαλάω εγώ χατήρι ! Ονόματα δε λέμε, όλα κι όλα !
      Είδες, Χαρουλίνι, που σου έλεγα ότι δεν είμαι του ροζ ;;; Τ'ώρα προέκυψα ροζ από την ... πίσω πόρτα ! Ερε, γυρίσματα που έχει η ζωή ! Άντε να τα πούμε και από κοντά ! Σε πεθύμησα !
      Περιττό να σου πω ότι ο κοινός πατρινός γνωστός μας, τώρα πια, όταν με βλέπει, είναι όλο χάρη ! Μα τί κάνεις στους ανθρώπους τελοσπάντων ;;;

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Φωτεινοκόριτσο!άργησα γιατι δεν γνώριζα τη λεξη:Shabby!;όχι οτι γνώριζα τα άλλα, αλλά εκ των συμφραζομένων.....
    πέρασα και απο το Ρinterset, αλλος..αγνωστος χ!
    Όμως το αποτέλεσμα που μετράει σε σένα . μέτρησε!!!!Τό έχω διαπιστώσει άλλωστε και απο πιο παλιά!
    Και επειδή θέτεις μια ευχή, που αφορά συνάνθρωπο, σε βεβαιώ, οτι όπου βλέπω δαντέλλες και λοιπές άγνωστες λέξεις σε παρόμοια υλικά, θα σε έχω κατα νού! τουτεστιν θα σε θυμαμαι!...χαχαχα, εκτός αν αποφασίσεις να επανέλθεις, αντε γιατί πολύυυυυυ, μας έχεις λείψει!!!φιλια πολλά πολλά!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!α!!! ΌΛΑ ΠΑΝΈΜΟΡΦΑ, ΡΟΜΑΝΤΙΚΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μπαρμπουνάκι μου ! Πόσα ακόμα θα μάθεις, ουυυυυ !!!! Όρεξη να ΄χεις να μαθαίνεις από τις ...παλιές καραβάνες ! Θα προσπαθήσω να επανέλθω, γιατί κι εμένα μου έχετε λείψει ! Άντε να ανασκουμπωνόμαστε !!!
      Φιλιά πολλάααααα !!!!!

      Διαγραφή
  8. !!!!!!!!!!!!! Φτιάχνεις απίστευτα πράγματα !!!! Μπράβο ... μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να πω περαστικά; Γιατί;
    Μια χαρά τη βρίσκω τη συνάνθρωπο!!!!!
    Το επόμενο βήμα είναι να εμφανιστεί και στα έδρανα με βολάν!!!!
    Μη χάνετε μόνο γιατί μας λείπει!!!!
    Γιατί δε μπόρεσα να καρφιτσώσω κάποια που μου άρεσαν από το pinterest;
    Πολλά φιλάκια σε σένα Φωτεινούλα μου και στη συνάνθρωπο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω εμφανιστεί με πουκάμισο με ελαφρύ βολάν, είναι αλήθεια ! χαχα
      Δεν ξέρω, γιατί δεν μπόρεσες να κάνεις repin ! Περίεργο. Θα προσπαθήσω να το δω ...
      Φιλιά Ρενούυυυυ !!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλέ, τί νοσοκομεία και ΙΚΑ διαβάζω στα πιο πάνω σχόλια??!!!
    Κορίτσια μου, ηρεμία παρακαλώ!!!
    Οι δημιουργίες είναι όντως Shabby Chic!!! Πολύ όμορφες και καλοδουλεμένες!!!
    Τα φιλιά μου στα χρυσά χεράκια της δημιουργού!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, παιδί μου, τί λέει το στόμα τους ;;; Απαπααα, γαλιάντρες !!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !!!
      Σε φιλώ κι εγώ πολύ ! ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣΣΣΣ !!!

      Διαγραφή
  11. Κι εγώ δεν θα πω περαστικά...αλλά καλή συνέχεια!!!Φοβερά!!!Τρέχω στο pinterest!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου, κοριτσάκι ! Σ΄ευχαριστώ πολύ ! Καλή Δύναμη σου εύχομαι στην προσπάθεια που ανέλαβες !!!

      Διαγραφή
  12. Φωτεινούλα μου , φωτεινή ,σπινθηροβόλα μου, σκανταλιάρα και γλυκιά μου , τι ομορφιές έφτιαξαν τα χεράκια σου!!! Φανταστικά!!!Σούπερ ρομαντικά και άψογα σε κάθε λεπτομέρεια!!!!!! Ονειρεμένα!!!Δεν θα σου ευχηθώ περαστικά .Εύχομαι να μας πνίξεις με τις δαντέλες σου και να απολαύσουμε μικρούς θησαυρούς!!!Αυτή η πτυχή του εαυτού σου νομίζω είναι και η κυρίαρχη παρότι διατείνεσαι περί του αντιθέτου!!!
    Αααα και να μη ξεχάσω να σου πώ ότι τα γουράκια σου , της προηγούμενης ανάρτησης , είναι υψηλής αισθητικής και απορώ πως μου ξέφυγαν ,αλλά με την παραφασάδα που έχω τελευταία μετά την πολύμηνη απουσία μου και το προχωρημένο της ηλικίας μου , αφήνουν περιθώρια συγχώρεσης!!! Πολύχρονος ο καλός σου !!Καλή χρονιά,με υγεία ,ευτυχία,αισιοδοξία και καθημερινές στιγμές χαράς!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την παραφασάδα καταλαβαίνω, αλλά το προχωρημένο της ηλικίας, πού το είδες, καλό μου ;;; Μπαααα, φτου κακά !!! Τί κουβέντες είναι αυτές ;;; χχχχααααα
      Αμ θα σας πνίξω στις δαντέλες, όπως πάει το πράγμα !!!
      Ξέρεις, το σκέφτηκα αυτό που είπες για την κυρίαρχη πτυχή του εαυτού μου. Μπορεί και να ΄χεις δίκιο. Και τα προβλήματα ξεκινούν, όταν προσπαθούμε να αρνηθούμε την πραγματική μας φύση. Δεν ξέρω, το ψάχνω ... Καθότι μικρή ακόμα !!! χαχαα
      Φιλιά πάρα πολλά, Χρυσανθούλα μου !!!!

      Διαγραφή
  13. νομίζω θέλεις να βγάλεις τη ρομαντική γυναίκα που κρύβεται μέσα σου? κάπως έτσι μπορώ να το ψυχολογήσω!! χε χε.. πολύ πολύ όμορφα και τα δυο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι, μπούχτισε η γυναίκα και είπε να κάνει τη μεγάλη έξοδο !!! χχχααα
      Χαίρομαι πολύ που πέρασες από δω ! Μου αρέσει πολύ η νέα φωτό του προφίλ σου ! Είσαι κούκλα !
      Φιλιά Πολλάααααα !!!!

      Διαγραφή
  14. Η φαντασία δούλεψε μια χαρά και όλη η ρομαντική διάθεση βγήκε στην επιφάνεια !!!!!!!!!!!
    Πολύ καλή δουλειά έκανες φωτεινή μου έγιναν ξεχωριστά. Φιλάκια καλή εβδομάδα...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου ! Καλή εβδομάδα και σ' εσένα, με λίγη καθυστέρηση βέβαια ...
      Αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ευχή μου για όποια εβδομάδα θες ! χαχα

      Διαγραφή
  15. Καλώς το στο κλάμπ.. των ρομαντικών υλικών...χι..χι. δικια μου είσαι .. Φωτεινούλα .. αστες να λενε κορίτσι μου.. τωρα που θα γνωρίσεις και αυτόν τον κόσμο που τον σνόμπαρες..χι.χιχ. θα δείς Θεού πρόσωπο που λενε..χι.χιχ..με τα κοδρελάκια του.χι.χιχ.. με τα ροζουλάκια του..χι.χιχ με τα φιογκάκια του..χι.χι. τι να σου πω.θα βγει η γυναίκα απο μεσα σου.. που μάλλον ασφικτιούσε..χι.χιχ.......αλήθεια τι ειναι αυτά τα ξένα που γραφεις περί .....Pinterest...Vintaze and......shabby shic Beauty.;;;; κανε και μια μετάφραση παιδι μου για εμας που είμαστε γλωσομαθείς;;;χι..χιχ. θα παω να δώ και τα ξαναλεμε .. τι με ενα σχόλιο θα την βγάλεις νομίζεις;;;.. φιλάκιααααα προς το παρόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήγα και ενημερώθηκα... και νομίζεις τώρα πως θα τα καταφέρω σένα και σένα έ;;;χι.χι..........

      Διαγραφή
    2. Εσύ όλα τα καταφέρνεις, βρε παιδί - θαύμα !!! Στο Pinterest θα κολλήσεις και στο Shabby chic ;;; Σιγά τα ωά !!!
      Άντε, να δω πότε θα σε δω από κοντά !!!! Ανημένωωωωωω !!!!!!

      Διαγραφή
  16. Μπορεί να μας άφησες μόνους πολύ καιρό........ η επιστροφή σου όμως μας αποζημίωσε μια και είναι πανέμορφη!!!!!!!! Φωτεινούλα μου σου πάει πολύ το ρομαντικό... το λευκό... το ροζ και η δαντέλα!!!!! Πολλά φιλιά καλημέρας και ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Βικάκι ! Σε φιλώ κι εγώ και θα έρθω να σε βρω στο σπιτάκι σου !!!

      Διαγραφή
  17. Ενας μικροπανικός όσο να το κάνεις υπάρχει εδώ μέσα , το ροζ παιδί μου είναι παντός καιρού , άλλος το έχει από τα μικράτα του και άλλος το αποκτά εν καιρώ μεγαλώνοντας......Ελπίζουμε και εμείς να σε βλέπουμε συχνότερα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες ! Συμφωνώ σε όλα !!! Και για τον μικροπανικό και για την ανακάλυψη του ρομαντισμού σε ... προχωρημένη ηλικία !!!
      Μακάρι να μπορέσουμε να τα λέμε συχνότερα ! Κάνω ό,τι μπορώ !
      Φιλιά πολλάαααα !!!

      Διαγραφή
  18. Kαλώς τη συνάνθρωπο με τις ευχάριστες εκπλήξεις της !!! Ωραίο ξεκίνημα της νέας χρονιά με αλλαγή στυλ και προτιμήσεων....επιβάλλεται η καλλιτέχνης να εκφράζεται με διαφορετικά στυλ, να πειραματίζεται με υλικά....μια χαρά τα πήγες με τις δαντέλλες και τις βελούδινες κορδέλες, το κουτί το απογείωσης όσο για τη θήκη....υπερπαραγωγή !!! Κι εγώ΄απέκτησα πρόσφατα κόλλημα με τις θήκες γυαλιών...τις έχω περιλάβει και τους έχω κάνει ολική πλαστική χειρουργική με χρυσή πατίνα και ντεκουπάζ μου βάζεις ιδέες τώρα και για δαντέλλες....ιδωμεν.... τρέχω να ενημερωθώ για το Shabby Chic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είχαν όλοι τη δυνατότητα να σε γνωρίσουν από κοντά, για να καταλάβουν πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι !!!
      Μου λείπουν οι μέρες του Κωμειδυλλίου, αλλά πού καιρός, για να ξαναστήσουμε το πανηγύρι !
      Θα έρθω από το σπιτάκι σας να δω τα καλούδια σας.
      Σε φιλώ πολύ πολύ και εύχομαι να ξανασυναντηθούμε σύντομα !!!

      Διαγραφή
  19. Τα λάτρεψα!!
    Νομίζω πως το Shabby Chic είναι καταπληκτικό...ξυπνάει το ρομαντισμό που έχουμε όλοι μέσα μας!!
    Μπράβο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποψιάζομαι ότι κι εσύ ξέρεις από ρομαντισμό όσο αιχμηρός κι αν είναι συχνά ο λόγος σου !
      Με κολακεύει πολύ η θετική σου ανταπόκριση στο νέο μου κώλυμα ! :))))
      Χαθήκαμε αλλά θα προσπαθήσω να συναντιόμαστε ...
      Φιλιά πολλάααααα !!!!!

      Διαγραφή
    2. Και πρόσεξε, εννοώ κώλυμα και όχι κόλλημα !!!! Θα καταλάβεις στην πορεία ...
      :))))))

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Φωτεινή μου!! Χρόνια πολλά, καλή και δημιουργική χρονιά!!! Μου χουν ξεφύγει όλες οι φετινές σου αναρτήσεις από την σελίδα μου με τα καινούρια posts!!!!! Δεν ξέρω γιατί...
    Είναι πανέμορφη η σάμπι σικ περίοδος που περνάς!!!! Σου πάνε με τρέλα τα vintage λέμε!!!!
    Πανέμορφες δημιουργίες, κομψές και λεπτοδουλεμένες!!
    Εύχομαι καλή συνέχεια με όμορφες εμπνεύσεις!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μη μιλήσω εγώ για το πόσες αναρτήσεις έχω χάσει !!! Αλλά είπαμε, ας όψεται η ανάγκη ! χαχα
      Χαίρομαι πολύ που σ΄αρέσει η νέα μου περίοδος ! Αν και ... θέμα χρόνου είναι να μου περάσει :))))
      Θα περάσω να τα πούμε, γλυκό μου κοριτσάκι !
      Φιλιά Πολλάααααα !!!!!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφα ρομαντικό το come back σου, Φωτεινούλα!!! Σου "πάει" υπέροχα η δαντέλα !
    Αυτή η θήκη με εχει τρελλάνει!! Αλλά και το κουτι ειναι καταπληκτικό!!
    Νομίζω οτι πρέπει να ανταλλάξουμε tutorials!! χαχα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Πεπάκι μου !
      Εγώ τρελαίνομαι με τις Πεπικές δημιουργίες κάθε φορά ! Στο ΄χω πει και δεν θα κουραστώ να το λέω ! Είσαι πάρα πολύ καλόγουστη και δημιουργική !
      Ας είναι όμως, θα ανταλλάξουμε tutorials ! χχχααααα Αυτό να δω, να κάνω tutorials, και τί στον κόσμο !
      Σε φιλώ πολύ πολύ !!!!!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφες οι Shabby Chic δημιουργίες σου Φωτεινή μου!!!Η θήκη,καταπληκτική!!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντιμάκο, σε φιλώ κι εγώ πολύ και σ΄ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου ! Θα τα πούμε σύντομα πάλι !!!

      Διαγραφή
  23. Οταν διάβαζα την ανάρτηση ένα κοσμητικό επίθετο κυριαρχούσε στο νου μου* ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ*Τι και αν το είπαν πολλές φορές εγώ θα το επαναλάβω γιατί μόνο αυτό του πάει και του κουτιού και της θήκης,προσθέτω και το καλοδουλεμένα !!!Μπράβο Φωτεινή δυνατή η επάνοδος σου στην γειτονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω σ΄ευχαριστώ πολύυυυυυ !!!!! Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ με κολακεύεις ! (πες κι άλλα, πες κι άλλα χααχαχα)
      Το ξέρεις ότι σε βρίσκω καταπληκτική ! Αχ τελικά και οι δύο είμαστε καταπληκτικές ! χχχααααα
      Μπα σε καλό μου !
      Σε φιλώ ατελείωτα και θα περάσω να σε δω στο σπιτάκι σου !!!!

      Διαγραφή
  24. Υπέροχο! Λατρεύω τη δαντέλα. Έγινα μέλος στο blog. Please δες και το δικό μου irenesworld.squarespace.com. Θα χαρώ να μου πεις την γνώμη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Ειρήνη ! Σ΄ευχαριστώ πολύ ! Και βέβαια θα περάσω να τα πούμε !

      Διαγραφή
  25. Φωτεινούλα μου, ρομαντική διάθεση και πραγματική μου αρέσει!!!! Είναι όλα τόσο όμορφα και τόσο κοριτσίστικα!!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μουυυυυυ !!!! Πόσο χαίρομαι που πέρασες από δω ! Μακάρι να μπορέσουμε να συναντηθούμε και από κοντά, γιατί μου έχουν δώσει τις καλύτερες συστάσεις λέμε ! Σε ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ πολύ πολύ !!!!!

      Διαγραφή
  26. αααααααααα............ εμείς πρέπει να τα πούμε από κοντά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    υπέροχο που είναι το κουτί σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλως σε βρήκα κ εδω. Το blog σου είναι πανέμορφο. Θα τα λέμε συχνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς Ήρθες, Ευαγγελία μου ! Σ΄ευχαριστώ που πέρασες από δω και πραγματικά ελπίζω να τα λέμε !!!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα και ρομαντικά, με αέρα άλλης εποχής τα έργα σου Φωτεινή μου, τα λάτρεψα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τις δικές σου δαντελένιες δημιουργίες αλλά ό,τι μπορώ κάνω κι εγώ ! Χαίρομαι πολύ που με επισκέφτηκες ! Θα έρθω και από το δικό σου σπιτάκι να θαυμάσω με την ησυχία μου !!! Φιλιά Πολλάαααα !!!!

      Διαγραφή
  29. Γεια και πάλι... αν μπορείς πέρνα από το μπλογκ μου να πάρεις ένα βραβειάκι :)
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2014/01/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή