Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Κατρινό Παρναβάλι για Πάντα !!!

Όχι όχι, δεν είναι τυχαίος ο αναγραμματισμός ! 
Είναι εξόχως μοιραίος, όταν ξεφαντώνεις στους ρυθμούς του Πατρινού Καρναβαλιού, 
όπου όλα επιτρέπονται ! Όλα τα καρναβαλικά εννοώ, μην παρεξηγηθώ !
Όποιος δεν έχει έρθει στο Πατρινό Καρναβάλι δεν έχει γνωρίσει, τί πάει να πει
χορευτική κραιπάλη και διονύσια παραζάλη !
Άν θέλετε να ξεχάσετε προς στιγμήν χαράτσια και ρεμούλες
και να ξεφαντώσετε μαζί με χιλιάδες άλλους καρναβαλιστές και μη 
σαν μια τεράστια παρέα
η Πάτρα είναι αυτές τις μέρες το απόλυτο place to be !!!
Προς τιμήν λοιπόν της μεγάλης φιέστας που ετοιμάζεται στην πόλη μου
φιλοτέχνησα με την γνωστή περίσσεια χάρη μου (χεχε) μερικές καρναβαλικές μάσκες. 

Ξεκινάμε με ένα μοντελάκι σε στυλ Shabby Chic,
καθότι γνωστή πλέον η εμμονή μου με τα σικάτα (!) πεπαλαιωμένα ...


Στην κορυφή υπάρχει και ένα μεγάλο πούπουλο μαραμπού 
το οποίο δεν φαίνεται πολύ καλά εδώ (σνιφ) αλλά είναι τρε τρε ζολί  !!!



Συνεχίζουμε με την Poison Ivy, τη φίλη του Batman ντε !!!
Αυτήηηη, που είχε ένα σωρό περικοκλάδες από δηλητηριώδη φυτά πάνω της ...
Google-αρετε την Uma Therman σε αυτό το ρόλο και θα καταλάβετε, τί εννοώ !




Ακολουθεί το "Φάντασμα της Όπερας" από τον Άρη !
Γιατί και οι εξωγήινοι έχουν δικαίωμα στον πολιτισμό !





Και ο καρναβαλιστής με το τεχνηέντως στραβό χαμογελάκι 
που σου λέει με νόημα : 
"Εγώ ήρθα Πάτρα ! Εσύ ακόμα ;;;;;;"



Οι μάσκες αυτές διατέθηκαν για καλό σκοπό, οπότε ο στόχος επετεύχθη !

Εύχομαι να περάσετε καλά αυτές τις καρναβαλικές μέρες
αν και προσωπικά νιώθω ότι βιώνουμε μια εκνευριστικά παρατεταμένη περίοδο
καρναβαλιού εδώ και πολύυυυ καιρό ... για ευνόητους λόγους φυσικά !!!
Δεν έχω προλάβει να απαντήσω στα σχόλια σας, γιατί προσπαθώ να επισκέπτομαι
και να αφήνω τα σχόλιά μου στα σπιτάκια της γειτονιάς μας.
Χρόνος, ανίκατε μάχαν !!!
Τα ίδια και τα ίδια λέω κάθε φορά αλλά είναι αλήθεια, βρε παιδιά, να μην το πω,
για να μου φύγει ο καημός ;;;
Αδημονώ για τη σύνταξιοδότηση (χχχχχααααααα)
μόνο και μόνο για να σας τρελάνω στην πολυλογία  !!!!

Μέχρι τότε
 πάρτε μια μικρήηηη γεύση από αυτό που πρόκειται να γίνει 
την Κυριακή του Καραναβαλιού στην πόλη μας !!!
Σπεύσατε ! Προλαβαίνετε !!!!
  

Και καθώς θα έρχεστε, χορεύετε ασταμάτητα με το πιο ανεβαστικό τραγούδι 
που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό !!!!
Σας το αφιερώνω και εύχομαι να είστε όλοι :
HAPPYΥΥΥΥ !!!!!!




ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ !!!!!!

61 σχόλια:

  1. Τώρα αν πω πως δεν ζηλεύω που δεν θα μπορέσω να είμαι στο Πατρινό Καρναβάλι.... ψέματα θα πω!!!!! Οι μάσκες σου καταπληκτικέ, επαγγελματικά φτιαγμένες θα έλεγα, και αφού είναι και για κάποιο καλό σκοπό.... χίλια μπράβο!!!!!!! Όσο για την σύνταξη, μην την σκέφτεσαι.......... μικρό παιδί είσαι ακόμα!!!!! Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πού να έρθουμε καμάρι μου να καρναβαλιστούμε;;;Η Πάτρα αυτές τις μέρες είναι φωτιά και λαύρα!
    Εσέις να περνάτε καλά και να μην ξεχνάτε κι εμάς τους απόξω,να μας ενημερώνετε φωτογραφικώς. Οοσ για το παρατεταμένο καρναβάλι,δεν έχεις άδικο ,βαρέθηκα να βλέπω μουτσούνες και νάταν ωραίες σαν τις δικές σου, κομμάτια να γίνονταν,αλλά είναι κάτι σαβουριασμένα κι αγάμ@τ@,άστα να πάνε...και το κακό είναι οτι θαχει και συνέχεια...
    Φιλάκια πολλά ζουμερή μου νέα (άσε τη συνταξιοδότηση για άλλους,είσαι πολύ μικρή να τα σκέφτεσαι αυτά)
    Την αγάπη μου και τη νοσταλγία μου,μαζί με τις ευχές μου να ξεφαντώσεις και για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτρέπονται οι βωμολοχίες λόγω αποκριάς... αλλιώς πιπέρι κυρία μου θα σου βάλω!!!

      Διαγραφή
    2. Σωπαινε!!!Η Ζαργανα μου δε βριζει ποτεεε!απλα διακοσμει......ολοενα!!!!!
      (μη γραψεις τη συνεχειααααααα!!!!χαχαχααααααα)

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, το σχόλιο της Χαρούλας με τρέλανε !!! χχχχααααααα

      Διαγραφή
    4. Το διόρθωσα παιδιά ! Σχολιάστε ελεύθερα !!!!! (Και ο Θεός βοηθός !!!!)

      Διαγραφή
    5. μμμμ του ξεφτερ του μπλογκερ το εφτιαξε αμεσως!!!!!!κουνια που σε κουναγ!!χαχαχαααα

      Διαγραφή
    6. Μμμ... ξετρελάθηκες με το σχόλιο της Χαράς... λες και τα δικά μας είναι για πέταμα. Δεν μας τα λες καλά μετά την συνάντηση κορυφής!

      Διαγραφή
    7. εγω τωρα με ποιαν να παω!!!!οπου και να παω θα τ ακουσω!...
      κοριτσια ας ειμαστε αγαπημενες!!η καθε μια με την χαρη της,την ομορφια της,το υψος της και το ταλεντο της.....
      αααχ τι αλλο θα πω για να σωθω!!!

      Διαγραφή
    8. Προδίδομαι από παντού... αυτό έχω να πω!!! Άτιμες με ξεζουμίσατε και με πετάτε σαν λεμονόκουπα...χαχαχα...

      Διαγραφή
    9. Αυτά παθαίνεις όταν είσαι σταρρρρρρρ ...

      Διαγραφή
    10. Θα καταφθασει το Ιονιο σε λιγο και να δω που θα κρυφτουμεεε!σε ολες θα εχει κατι να πειιι!χιχιχιιι

      Διαγραφή
    11. Καλά αυτό είναι στάνταρ !!!!!! Καλυφθείτεεεεεε ...

      Διαγραφή
    12. Βρε σαβουριασμένα,είπα να κάνω ένα σχόλιο σαν άνθρωπος και το ...αυτώσατε.Τι ΔΕΝ σας άρεσε;;;τιιιι;;;;
      κατά τ άλλα δουλεύετε όλες μανιωδώς,κεφάλι δε σηκώνετε!

      Διαγραφή
    13. Συνεχίζει η Ζακυνθινιά να βωμολοχεί! Στην κόλαση μαζί με τον Ρουβά και τον Ψινάκη!!!χαχαχα.

      Διαγραφή
  3. Έπρεπε να'ρθουν τα καρναβάλια για να εμφανιστείς; Ωραίες οι μασκούλες σου κι αν πήγαν για καλό σκοπό, ακόμα καλύτερα.Ήξερα πως ήσουν ''μεγάλη'', αλλά πως πλησιάζεις και στην σύνταξη δεν το'χα σκεφτεί...χαχαχα... Τρελό καρναβαλοφωτεινούδι μου πολύ θα'θελα να 'ρχόμουν να καρναβαλιστώ εκεί μαζί σας, αλλά όπως φαίνεται ούτε στο δικό μας το ταπεινό δεν θα πάω...Να περάσετε σούπερ. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, γιατί χωρίς μωρέττα δε βγαίνει το πουλί μου! (αναφέρομαι στην πρώτη πρόταση)

      Διαγραφή
    2. Τι άλλο θ'ακούσουμε! Τα πουλιά εδώ κάνουν επιλεκτικές εμφανίσεις!

      Διαγραφή
  4. Γιατί καλέ μας περνάς λογοκρισία; Τι κάναμε πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μου ντε ! εφαρμόζει Μερκελικές μεθόδους, δεν παίζω.
      Τι είμεθα ημείς που είμεθα ανοικτοί απο βαθειας νυκτός μέχρι πρωϊας, μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δίνετε;;;

      Διαγραφή
    2. Είπαμε, σφάλαμε ρε παιδιά !!!! Λάθος προγραμματισμός ! Δεν είπα ποτέ ότι είμαι άσφαλτη !!!!

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις για τι λέμε Χαρά μου... όταν ξεκινήσαμε να σχολιάζουμε είχε βάλει έλεγχο σχολίων... τάχα μου κατά λάθος... μετά την κράξαμε και τα μάζεψε...χαχα.

      Διαγραφή
  5. ΟΛοιιιιι μαζι στο δρομο που χαραξε η Χαρα!!!!εσενα για τελευταια σε βλεπω στην παρεα...εκτος αν δεν εισαι οσο λες!!!χαχαχαα
    Φωτεινουδι μουυυ αν και δεν τρελενομαι για μασκες,ξεχωριζω την πρωτη σου - shabby chic!πολυυυ καληη!
    Καλο ξεφαντωμααααααα!σε φιλωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα μεταξύ άλλων αγορών κοίταξα και για μάσκες,αν και δε τρελλαίνομαι (τέτοιο προσωπάκι να το κρύψωμεν;;) ήθελα όμως μία συγκεκριμένη, με μία μύτη νααααααα,αλλά βρήκα μία που είχε μεν μεγάλη μύτη,αλλά έδειχνε 6.30 κι έτσι απέφυγα να την πάρω γιατί την ήθελα σουβλί.

      Διαγραφή
    2. Τι λες παιδί μου; Τι 6.30 έδειχνε; Ρολόι ήταν; Και το σουβλί που κολλάει; Αχ αυτές οι αγορές σε τσακίζουν...

      Διαγραφή
    3. Εννοώ είχε πτωτικήν τάσην,εγω την ήθελα ίσα πέρα. Τι δε καταλαβαίνεις;;;;

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχα!αβγαλτα τα κακομοιραααα!τι να καταλαβουν!χιχιχιιι!
      6.30 σας ειπε η γυναικαααααα!τι δεεε καταβαινετε!!!!!

      Διαγραφή
    5. Να και η πονήρω η Μισιρλού, η περπατημένη... που μιλάει την αργκό από τα γεννοφάσκια της. Εμείς είμαστε του κολεγίου, δεν τα πιάνουμε όλα!

      Διαγραφή
    6. ειχε κολεγιοοοο η Σαλαμινααααααα!??????

      Διαγραφή
  6. Τι ειπες για συνταξιοδοτηση Φανουλα,κοριτσι μικρο που ακους ανεβαστικα τραγουδια;;!!Ευτυχως ειναι καποιες δεκαετιες after!!
    Καλη επιτυχια στο καρναβαλι σας!!Οι μασκες απιθανες,ολες με τη γκλαμουρ πινελια τους!Σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινούλι μου, νάσαι καλά που μας έστειλες δείγμα απο το π-ατρα-βάλι!!!
    όλες οι μάσκες σου είναι τρε ζολί...........
    καλή σου μέρα ! και να μας ξανάρθεις σε
    όμορφους ζωντανούς ρυθμούς όπως τα τραγούδι σου!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι και οι τέσσερις υπέροχες!!! Ειλικρινά ήθελα να γράψω ποια μου αρέσει, ανεβοκατεβάζω την σελίδα και δεν μπορώ να διαλέξω!
    Όσο για το καρναβάλι που λες πως βιώνουμε πολύ καιρό, είναι καρναβάλι χωρίς μάσκες γιατί τους έπεσαν οι μάσκες!!! Φιλιά κι από εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΥΠΕΡΟΧΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.....ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ, ΣΙΚΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΕΣ, ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ.....ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχα! Απίθανες μάσκες και απίθανη και η περιγραφή που τις πλαισιώνει!
    ;-)
    Να περάσετε ΤΕΛΕΙΑ!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπεροχες ολες οι μασκες!!! Να περασετε υπεροχα στο καρναβαλι και να ξεφαντωσετε και για μας που δε μπορουμε να ερθουμε! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θάθελα να είμαι στην Πάτρα, αλλά να βλέπω την παρέλαση από ένα μπαλκόνι, δεν αντέχω το στριμωξίδι!!!
    Οι μάσκες σου είναι καταπληκτικές και χαλάλι αφού πήγαν για φιλανθρωπικό σκοπό!!!
    Όσο για τη σύνταξη, σκάσε και κολύμπα, είναι μακριά η Αυστραλία Φωτεινούλα μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικές οι μάσκες σου!!
    Να είσαι καλά και να διασκεδάζεις!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημένη μου Φωτεινή, τρελή μου πατρινιά..το αγαπώ το καρναβάλι και έχω υπέροχες αναμνήσεις απο αυτή την τρελή γιορτή πουυ...όπως λές κι εσύ όλα επιτρέπονται !!!! Χάχάαα.....ο τίτλος πολύυυυ πετυχημένος και έτσι όπως αρμόζει στις τρελές μεθέξεις του καρναβαλιού...χεέχέ !! Πραγματικά, πολύ θα ήθελα να έρθω έστω μιά φορά στο Πατρινό καρναβάλι γιατί δέν έχω έρθει ποτέ..πώς το κατάφερα αυτό μου λές ?!
    Οι μάσκες σου είναι όλες υπέροχες, πολύ μα πολύυυ όμορφες και με πολύ ταιριαστές ονομασίες !!! ´ Γειά στα χέρια σου Φωτεινούδι !!!
    Να περνάτε υπέροχα εκεί στην Πάτρα !!! Καλό Καρναβάλιιιιι...καλό ξεφάντωμα !!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα δεν μου λές Φωτεινακι μου τι παθανε η απαντήσεις που τις παταω εκεί που θελω να σχολιασω και δεν με βάζουν;;;μεχρι εδώ έφτασε η απογόρευση του μπλοκερ;; αααααα δεν παιζω.....θα μου πείς που θα βρώ και τον χώρο να σφηναρω;;..χι.χιχ. δεν αφήσατε στασίδι για στασίδι.. ζαργάνες..μου.. ουτε μια σφήνα δεν μπόρεσα να κανω η γυναίκα!!! ανέβηκα.. κατέβηκα.. τίποτα...σνίφφφφ γλώσσα δεν βάλατε μέσα...αμάν πια...και δεν μου λές παιδι μου;; τι μας ξεσηκώνεις για Πατρα;; νομίζεις ότι το θέλουμε πολύ; τωρα που έχουμε και τα μέσα μας εκεί;; χι.χιχ. ας είχαμε χρήμα και σου έλεγα..εγώ..χι.χι... όσο για τις μάσκες εεεεε εσύ ξεπέρασες και τους βενετσιάνους στην κατασκευή τους!!!! αμ για τον σκοπό που τις έφτιαξες.. και τίποτα να μην είχαν επανω τους πανέμορφες θα ήταν Φωτεινάκι μου ...... για την σύνταξη έχεις να φάς ακομα καρβέλιαααα!!!!! ουουουου....χι.χιχ. ....φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω βρεθεί μια φορά στο Πατρινό Καρναβάλι, κι ακόμη τη θυμάμαι...
    Τι τέλειες οι μάσκες σου!! Και η Poison Ivy σούπερ!!
    Καλά να περάσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ, και τι δεν θά'δινα να μπορούσα να ξεφαντώσω στο Κατρινό Παρναβάλι!!!!!!!!
    Οι μάσκες σου, Φωτεινούλα, είναι απλά ποίημα!!!
    Η μια καλύτερη από την άλλη!!
    Να'σαι καλά και να περάσεις ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aν μου λείπει κάτι απ' την πόλη μου-μας, όλ'αυτά τα χρόνια που ζω μακριά της, είναι το Καρναβάλι, στο οποίο συμμετείχα πάντα, μέχρι το 2003 που έχασα τον πατέρα μου. Οι πιο διασκεδαστικές μέρες της ζωής μου, τι τρέλλα κι αυτή! Να περάσεις υπέροχα Φωτεινή! Πατρινό Καρναβάλι ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το τρελλό πατρινό καρναβάλι, δεν το έχω ζήσει ποτέ από κοντά, Φωτεινούλα! Να περάσετε υπέροχα μέσα στον ξέφρενο ρυθμό ! Αν και δεν τρελλαίνομαι για μάσκες, οι δικές σου έγιναν πολύ όμορφες!!! Και αφού ήταν και για καλό σκοπό, μπράβο και πάλι μπράβο!!!!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!!
    Α, και δεν σε ξέχασα για τα κρακελέ...απλά όσες προσπάθειες έκανα από εκείνη την ημέρα, δεν μπορώ να πώ ότι πέτυχαν...δυστυχώς! Συνεχίζω όμως και θα σε ενημερώσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!! Όσο για το καρναβάλι Φωτεινή μου...φέτος ούτε εγώ που είμαι κοντά θα έρθω....με κούρασε το στριμωξίδι!!! είναι καλά για τους μέσα...οι έξω δεινοπαθούμε!!!Θα σας καμαρώσω από την tv.... αλλά θα στείλω αντιπροσώπους...τα παλληκαράκια μου...Καλά να περάσετε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες μάσκες,πολυ μου άρεσαν,καλα να περνατε εκει στην όμορφη Πατρα με τα καρναβαλια σας και τα ωραία σας,φιλια,καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφες μάσκες!Φτιαγμένες με μεράκι!Στην Πάτρα έχω έρθει στο καρναβάλι, τι ωραία που ήταν!Καλά να περάσετε στο υπόλοιπο καρναβάλι, είναι ευκαιρία να ξεδώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τέλειες οι μάσκες σου!!!! έχω έρθει φυσικά και έχω παρελάσει Πάτρα και γουστάρω τρελά!!!! αλλά και αυτή την τρέλα τη γουστάρω!!!!! είναι απίθανα!!!!!!!! :) καλή εβδομάδα με μπόλικο κέφι!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. Καλό μήνα με υγεία. Να περάσεις όμορφα τα κούλουμα. Οι μάσκες σου ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. θαυμάσια όλα.. καλά να περνάς!! καλή Σαρακοστή, και μου αρέσει πολύ η τελευταία μάσκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα και καλή σαρακοστή......τώρα μου επέτρεψε ο μπλόκερ να αφήσω σχόλιο, τελευταία με έχει ταλαιπωρήσει αφάνταστα, τέλος πάντων το καρναβάλι τελείωσε οι παλιομασκαράδες μας ξέμειναν δυστυχώς......
    Οι μάσκες σου, δώρο αγάπης και προσφοράς, πολύ ιδιαίτερες και πολύ καλοφτιαγμένες όπως όλες οι δημιουργίες σου άλλωστε....φιλιά.... Φωτεινούλα μου.......♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Several of the factors associated with this weblog JUVACELL publish are usually advantageous etheless had me personally wanting to understand, did they seriously suggest that? 1 point Ive acquired to say is your writing expertise are very good and Ill be returning back again for any brand-new blog post you come up with, you may possibly have a brand-new supporter. I book marked your weblog for reference. For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/is-juvacell-scam-or-fake/

    ΑπάντησηΔιαγραφή